قیچک را عبدالله و پیچک را غنی تعیین کرد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۷    ۱۳۹۴/۷/۲۱ کد خبر: 104073 منبع: پرینت

در یکی از نواحی کابل شخصی آپارتمان خود را به فروش گذاشت در یکساعت معین دو خریدار به آپارتمان نزدیک همدیگر شدند یکی از این مشتریان گفت: آپارتمان قشنگ سه منزله است. خریدار دوم گفت: معذرت می خواهم آپارتمان دو منزل دارد بحث شدت گرفت و نفر سومی رهگذری بود و دید که دو نفر به نزاع هستند نفر سوم گفت: برادرا در کنار این آپارتمان منزل شخصی مالک این آپارتمان زندگی دارد بروید و از از او جویای احوال شوید هر دو رفتند ودق الباب کردند تا جویای احوال شوند که آیا این تعمیر دو منزل دارد و یا سه مالک آپارتمان بسر وقت شان رسید و اولین پرسانش این بود که گفت چه حاجت که شما چهار نفر اینجا آمدید جواب این معما این است که هر سه تن قیچ و کاند چشک بودند یعنی دو را چهار و چهار را هشت می دیدند...

اکنون هیات حقیقت یاب یک تن شان قیچ و نفر دوم بد نام ترین فاشیست و طالب و نماینده گلبدین است که به وضوح نشان می دهد که قیچک از طرف عبدالله و پیچک از طرف غنی تعیین شده اند. یعنی آب و آتش در یک ظرف توام شده است. در این صورت نتیجه را شما ارزیابی نمایید.

همه می دانند که طالب کیست و چگونه داخل خاک کشور افغانستان می شود از کجا تمویل می شود و چگونه به وجود آمده است شاهد این حقیقت جسد ده ها تن از صاحب منصبان پاکستانی در جبهات است که از ترس و بی غیرتی مقامات تصاویری از آن در هیچ یک از جراید بنظر نمی رسد و حتی عبدالله که خود را مجاهد می خواند از فرط عیش و عیاشی غیرت اش را اگر هم داشت مضمحل نموده و نامی از پاکستان نمی گیرد.

نفرین به خیانتکاران قرن بیست و یک

داکتر ظهور مرزبان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نویسنده ! حال بگذارید که این هیأت کار خود را کند. پیش قضاوتی نکن هر احمقی که هستی، معلوم میشود که از نفاق افگنان هستی.
مدثر.

>>>   حیف نام داکتر بالایت استعداد و حقیقت یابی به عقل و هوش است اعضای بدن را خداوند برای انسان اعطا میکند امید چشم های تو کور شود و ارمان روشنائی دنیا را همیشه داشته باشی ولی به ارزویت نرسی تا بدانی که بالای کسی طعنه نزنی.

>>>   من که با یکی ازین هیات شناخت کامل دارم او در برابر پول ....او در زمان مسئولیت ریاست امنیت از بروه گان خاص کرزی واز مخالفین اصلی ... پنجشیر بود وبه خاطر خوش خدمتی به کرزی وحفظ چوکی امنیت که برایش هم ماندگار نبود ازهیچ نوع ... دریغ نکردو روءسای امنیت امنیت را که مربوط به ولایات شمال بود تبدیل وخانه نشین ساخت وبخت بر زارش شد باتنفر ازکرسی امنیت استفراغ گردید....باز هم باپرکردن کیسه خوش خدمت خوبی به غنی خواهد شد نه عبدالله!!!!!!
مهران گلزار

>>>   بسیارعالی درددل مردم را بیان داشتی داکتر صاحب بصدها هیئت خبر نشرش را شنیدیم ونتیجه اش تا همین اکنون اندرغب است .....
کمال نیک بین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است