بر خواهر من این اتهام را نبندید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۵    ۱۳۹۴/۷/۲۱ کد خبر: 104068 منبع: پرینت

کمال صافی نماینده مردم قندوز در مجلس نمایندگان:

طالبان در جنوب افغانستان، 15 سال جنگ‌های شدیدی کردند، هزارها تن را کُشتند اما شما در کدام روز شنیده‌اید که در کدام ولایت تجاوز جنسی شده است؟ این دروغ را چرا بالای مردم قندوز می‌گویند؟ چرا مردم ما را بی‌عزت می‌کنند؟ چرا هر خواهر من را که به دانشگاه می‌رود، متهم می‌سازند؟

این آوازه‌ها که در شمال دیده شوند، تو خواهرت را به دانشگاه رفتن می‌گذاری؟ به خوابگاه رفتن می‌گذاری؟ این حرف‌ها، از تمدن و پیش‌رفت‌های ما جلوگیری می‌کند.

این دسیسه دشمن است. بر خواهر من این اتهام را می‌بندید، من این را شدیدا رد می‌کنم. دروغ است، نه در خوابگاه این کار [تجاوز بالای محصلان دختر] شده است و نه در شفاخانه چنین شده است.

نعیم نظری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   صافی صاحب !
اگرمنافع شخصی جناب شان ازموجودیت طالب بوده باشدماراقربانی منافع خودنسازید! مردم قبلاحکومت طالبان رادیده که ضذزن و زن علم و ضدترقی بود حال که شما طالب با کلتور معرفی میکنیدلطفابگوییدکجاشد600 نفردزدان زندانی غزنی و600 نفردزدان محبس قندوز؟ رسانه عملا نشان دادکه زندانی شامل صف طالب شده بوددرقندوزدستگیر کردند و دزد هم اقرار کرد.شما وکیل صاحب نول طالب پحشی راپاک نکنیدبلکه مال و ناموس مردم رااز... حفاظت کنید...مردم اکراولادخودرابه لیلیه تحصیلات عالی اعتمادنمیکندحل مسله ازطریق پنهان کردن جنایات 20 ساله طالب میسرنیست که به مردم دروغ بگوییدبلکه راه حل محوونابودی کامل ...دزدان چهارعیب شرعی است بایدبه آن اقدام نمایند.
وطندار

>>>   از اثر دشمنی بین ... طالب خانواده ها ی قندوزی بی عزت شدند و میلیارد دالر از این دشمنی خسارات به مردم ملکی بجا مانده است. برای جبران خسارات و صدمات ناشی از جنگ که قندوز زیان دیده است که غرامت پردازد

>>>   ...هیچکس را خوشش نمیاید اما بدون تجاوز هم نبوده است!

>>>   آیا این تعرض به ناموس مردم نیست که در خانه های مردم بی اجازه داخل شوی و مردم را سپر خود بسازی کار های را طالبان زمینه انجام آنرا میسر ساختند بد تر از تجاوز است بگذارید تا مردم بیدار باشند اگر خود شخصا اینکار را انجام نداده باشند زمینه را مساعد ساختند تادیگران اینکار ارا نمودند لطفا از کارهای ناجایز دفاع نکنید اگر طالب مرگ بر امریکا میگوید چرا در امریکا نمیرود امریکایی ها را بکشد که زورش به این ملت وظلوم و بیدفاع میرسد این چهارده نفر پاکستانی را که طالب نیاورده بود کی بود شرم کنید لطفا از عملکردهای پاکستانیها در لباس طالب دفاع نکنید مردم در به در و خاک به سر شدند و شما در جایهای امن در اریکه قدرت تکیه زدین لطفا بگذارین صلح و آرامی بیاید دیگر مردم را از این بیش بخاطر بدست آوردن قدرت یک عده محدود تباه نسازید مر به پاکستان و مزدورانش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است