در 24 ساعت گذشته، 101 مخالف کشته شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۳۹۴/۷/۲۱ کد خبر: 104066 منبع: پرینت

در عملیات های ضد هراس افکنی نیروهای امنیتی کشور 101 تن از دشمنان مردم افغانستان کشته شدند.

در عملیات های مشترک پاکسازی نیروهای امنیتی کشور در 24 ساعت گذشته، 101 تن از دشمنان مردم افغانستان کشته شدند.

این عملیات ها که با هدف سرکوب و نابودی دشمنان مردم افغانستان که در نواحی ولایت های ننگرهار، تخار، قندوز، بدخشان، قندهار، زابل، ارزگان، غزنی، خوست، پکتیا، هرات، فراه و هلمند راه اندازی گردیده بود، 101 تن از دشمنان مردم افغانستان کشته، 40 تن زخمی و یک تن دیگر شان از سوی نیروهای امنیتی کشور بازداشت شد.

در این عملیات ها مقداری جنگ افزار نیز بدست نیروهای امنیتی کشور افتاد و در حال حاضر در شماری از ولایت های کشور عملیات پاکسازی به هدف سرکوب و نابودی دشمن جریان دارد.

هدف از راه اندازی این عملیات های تصفیه ای تامین بهتر امنیت و جلوگیری از بازگشت دشمنان مردم افغانستان به محل و خدمت رسانی به مردم محل بوده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نــــه کــــــم اســـــت نــه زیــــاد خوبست ! بازهم کوشش کنند اقلا روزی 140 تا 150 موثر است اگر شود درغیر آن اشرار زیاد است

>>>   هر وقتیکه ای اس ای به کمبود منسوبین خود رسید در ان زمان اشرار از کشور ما بکلی گم میگردد انشاالله این کار عنقریب است کسانیکه که خود را طالب میگویند واز افغانستان بودند ودر جنگ با دولت قرار دارند انها به این تعداد نیستند که روزانه طور اوسط (۱۰۰تا ۱۲۰) نفرشان کشته شوند بازهم به جنگ دوام داده بتوانند مسایل نظامی وتدارکاتی ولوژستیکی شانرا خو بگذار که روزانه به ده ها ملیون دالر میشود امروز حکومت ومردم ما با ای اس ای پاکستان در جنگ است نه با یک گروه محدود طالبان نام نهادشده پاکستان .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است