آمریکا 50 تن مهمات به مخالفان سوری داده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۴/۷/۲۱ کد خبر: 104026 منبع: پرینت

شبکه آمریکایی سی ان ان در گزارشی از تجهیز شورشیان مخالف دولت بشار اسد از سوی آمریکا خبر داده است. بر این اساس آمریکا ۵۰ تن مهمات به شورشیان تحویل داده است.

به گزارش این شبکه هرچند انتقادها برای عدم کارآیی گروههای مخالف و عدم پیشرفت آموزشهای آمریکا در سوریه وجود دارد ولی دولت اوباما هنوز از این گروهها حمایت می کند. به گفته منابع نظامی آمریکا ۱۱۲ بسته مهمات و تسلیحات از طریق هوا به شورشیان رسانده شده است تا در مقابل نیروهای دولتی و نیروهای نظامی روسیه مقاومت کنند.

یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با شبکه سی ان ان از تحویل همه بسته ها به شورشیان خبر داده است. وی گفت این بسته ها توسط هوپیماهای نظامی c۱۷ به شورشیان رسانده شده است.

بر این اساس گروه موسوم به ائتلاف سوریه عرب این سلاح ها را تحویل گرفته است که ازسوی آمریکا علیه دولت بشار اسد حمایت می شود. پنتاگون پیش ازاین گفته بود در نظر دارد به خاطر عدم کارآیی گروههای مخالف دولت سوریه، آموزش به این گروهها را متوقف کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بــــــرای اشــــــرارمـا چند تن شاید بدهد یا اینکه سهمیه مارا اول آی اس آی میگیرد بعد نظربه درجه اطاعت اشرار ما برای شان تقسیم میکند
( ر )


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است