احمدی: سقوط غزنی شایعه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۲    ۱۳۹۴/۷/۲۰ کد خبر: 104012 منبع: پرینت

معاون والی غزنی گفت: وضعیت کنترل شد، مردم مطمین باشند.

در پی شایعاتی مبنی بر سقوط شهر غزنی به دست طالبان، در ساعات اول صبح شماری از بازاریان شهر دکان های خود را مسدود کردند و شهر را ترک گفتند و برخی دیگر هم از جای شان تکان نخوردند به مغازه داری شان ادامه دادند.

محمدعلی احمدی معاون غزنی گفت: شب گذشت طالبان قصد داشتند پلان عملیاتی گسترده ای را بر شهر غزنی عملی کنند اما توسط نیروهای امنیتی سرکوب شدند.

احمدی خبر سقوط شهر غزنی را شایعه می داند.

با این همه شهر غزنی حالت عادی ندارد و بیشتر حال و هوایی نظامی به خود گرفته است.


محمد حسین رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان وطنفروش دهشت افگنی وپروپاگن را از باداران اصلی خود انگلستان و پاکستان به ارث برده است که یکی از تکتیک های جنگ تبلیغات وانداختن وهم وترس به جانب مقابل است ومردم ما درین طول بیست سالی که افراد وابسته به ای اس ای بنام طالبان در کشور ما اتش جنگ را شعله ور نموده اند از این گروه ترورست وتبلیغات نادرست انها اگاهی حاصل کرده باشند که شیطان صفتان طالبان در دروغ پراگنی وشایعات وتفرقه اندازی دست شیطان رانده شده از جانب الله را بسته اند جنایاتی را که طالبان انجام میدهند شیطان نکرده است طالبان پیش قدم از شیطان اصلی هستند مردم محترم ولایت غزنی وسایر ولایات کشور فریب تبلیغات دشمنان را نخورند وبه تبلیغات انها باور نداشته باشند .

>>>   شاید مناطق تاجک نشین و هزاره نشین، مورد حمله قرار گیرد.

>>>   نوکران پاکستان و امریکا هرگز نخواهد توانست که یک زره خاک پاک افغانستان عزیز را بگیرد . وطنم جانم

>>>   شورشیان یک پوسته را گرفته نمی توانند ادعای یک شهر را میکنند خنده دار است. نظامی های ما بیداراست خاک دشمن را به هوا باد میکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است