مردان شجاع برای زنان می ایستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۴/۷/۲۰ کد خبر: 103981 منبع: پرینت

کمپاین جهانی حرکت همبستگی جنسیت با شعار مردان شجاع برای زنان می ایستند، در حضور محترم محمد آصف رحیمی والی هرات آغاز گردید.

در فرصت آغاز این برنامه که در شهر هرات با شرکت شماری از فعالان مدنی، زنان، مسوولان نهادهای بین المللی و اجتماعی برگزار گردید، محترم رحیمی از این حرکت به عنوان برنامه انسانی یاد کرد و حمایت همه جانبه خویش را جهت برجسته نمودن نقش زنان در عرصه های مختلف اعلام نمود.

مقام ولایت هرات نقش زنان را به صفت نیمی از پیکر جامعه قابل اهمیت و برازنده دانست و بر تحقق حقوق و خواسته های زنان تاکید ورزید.

قابل تذکر می باشد، این کمپاین جهانی تحت نام مردان شجاع برای زنان می‌ایستند، اولین بار از کابل آغاز شده و قرار است در 5 ولایت دیگر نیز راه‌اندازی و تا آخر سال 2016 ادامه یابد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حقوق زن و مرد مساوی است. زنان شجاع نیز برای مردان می ایستند.

>>>   مردان برای زنان حامی و خدمتکار هستند و اینکه بایستند یعنی چه؟ زنان یا دختران اگه به مکتب رفتند دوست پیدا کردند، اگه تلفن گرفتند رابطه ها برقرار کردند ، اگر پوهنتون خواندند حس استقلال و ناسازگاری پیدا کردند ، و از تلویزیون و رسانه ها و دموکراسی هزار مود و فیشن و اخلاقهای ناآرام را بخود انتخاب کردند که هیچکدام اینها به خودشان هم وفا و بقایی نداشته و ندارد پس مردان بایستند و چه کارهای دیگری برای شان بکنند یا شاهد باشند؟

>>>   به نظر دهنده دوم!
این توبره چیندار که دوباره به سر شد. از بی عقلی خر شد.

>>>   lمردان شجاع برای خدا قیام می کنند طبعا دفاع از زنان خدایی در این منطق پذیرفته است نه هر زنی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است