رسیدگی به بیجاشدگان قندوز در کابل آغاز شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۴    ۱۳۹۴/۷/۲۰ کد خبر: 103973 منبع: پرینت

ﻭﻳﺲ ﺍﺣﻤﺪ ﺑﺮمک نماینده ﺩﻭﻟﺖ ﺩﺭ ﺍﻣﻮﺭ ﺣﺎﻻﺕ ﺍﺿﻄﺮﺍﺭ ﻭ ﺭییس ﻋﻤﻮمی ﺍﺩﺍﺭﻩ ملی ﺁﻣﺎﺩگی ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﺣﻮﺍﺩﺙ در نشست روز یکشنبه این نهاد و با حضور داشت نمایندگانی از اداره های دولتی، موسسه های ملی و بین المللی و نمایندگان مردم قندوز در شورای ملی و بیجاشدگان این ولایت، به معضله بیجاشدگان قندوز در ولایت کابل پرداخت و چهارده تیم، متشکل از نهادهای حکومتی، موسسه های ملی و بین المللی در هماهنگی با نمایندگان مردم قندوز در شورای ملی و نمایندگانی از بیجاشدگان قندوز را تعیین نمود تا شمار دقیق، محل بود و باش و نیازمندی های آنان را مشخص نمایند.

در همین حال فیصله شد که دو تیم توظیف گردد تا آن عده از بیجاشدگان قندوز را که جایی برای بود و باش در کابل ندارند و در پارک ها و جاده ها به سر بر می برند سروی و تثبیت نمایند تا در قسمت اسکان آنان اقدام جدی صورت گیرد.

همچنان قرار شد تا دوازده تیم دیگر سروی خویش را برای مشخص نمودن بیجاشدگان قندوز که در نواحی مختلف کابل به سر می برند ادامه دهند.

در همین حال ﻭﻳﺲ ﺍﺣﻤﺪ ﺑﺮمک ﻭﺯﻳﺮ ﺩﻭﻟﺖ ﺩﺭ ﺍﻣﻮﺭ ﺣﺎﻻﺕ ﺍﺿﻄﺮﺍﺭ ﻭ ﺭییس ﻋﻤﻮمی ﺍﺩﺍﺭﻩ ملی ﺁﻣﺎﺩگی ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﺣﻮﺍﺩﺙ، از تمام کمک کنندگان به بیجاشدگان قندوز خواست تا کمک های خویش در اختیار اداره ملی آمادگی مبارزه با حوادث گذاشته تا به صورت شفاف و به نیازمندان واقعی توزیع گردد.

همچنان قرار شد تا کمک کنندگان برای کسب معلومات و هماهنگی بیشتر به شماره تلیفون 0202104559 تماس گیرند.

از جانب دیگر و در صحبتی که رییس عمومی اداره ملی آمادگی با حوادث طبیعی با نمایندگان کمیته بین المللی صلیب سرخ نمود، آنان تعهد نمودند که در هماهنگی و همکاری هلال احمر در ولایت قندوز، اقدام به جمع آوری اجساد نمایند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است