غنی: کسی حق مداخله در امور امنیتی را ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۹    ۱۳۹۴/۷/۲۰ کد خبر: 103970 منبع: پرینت

رییس جمهور از مرکز ملی توحید در ارگ، از طریق ویدیو کنفرانس با محمد شریف یفتلی فرمانده قول اردوی 203 تندر در مورد وضعیت امنیتی زون جنوب شرق صحبت کرد.

در این ویدیو کنفرانس، والیان ولایات پکتیا، پکتیکا، خوست، لوگر، میدان وردک و بامیان نیز در رابطه به حکومتداری و وضعیت امنیتی ولایات مربوطه شان به رییس جمهور معلومات دادند.

رییس جمهور پس از استماع گزارش و معلومات متذکره، به رییس عمومی اداره مستقل ارگان های محل وظیفه سپرد تا بخاطر شفافیت تقرری ها در بخش ملکی، معیارها را مورد تطبیق قرار دهد.

محمد اشرف غنی گفت: هیچ فردی اجازه مداخله در امور و مقرری های بخش امنیتی را ندارد. وی افزود: نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در راستای دفاع از کشور و مردم با شجاعت و دلیری تمام پلان ها و حملات دشمنان را خنثی می کنند.

رییس جمهور، موجودیت و فعالیت های پولیس محلی را در زون جنوب شرق در راستای تامین امنیت مفید دانست و به والیان ولایات متذکره هدایت داد تا بخاطر تقویت بیشتر ارتش ملی و پولیس ملی در پروسه جلب و جذب توجه اساسی نمایند.

در این ویدیو کنفرانس، وزرای بخش امنیتی، رییس عمومی امنیت ملی، رییس عمومی اداره مستقل ارگان های محل، رییس عمومی اداره امور، نماینده رییس جمهور در امور سیاسی، معاونان دفتر شورای امنیت ملی و مشاور خاص نظامی آن دفتر حضور داشتند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آقای داکتر عبدالله بیدار شو که این حرف متوجه تو است ، پس بنا به سخنان و اوامر اشرف غنی احمدزی آقای علومی دروزارت خویش صلاحیت تقرریک خوردضابط راندارد ـ این را میگویند دولت دیکتاتوری !!! همه صلاحیت بدست یک نفرـ ها ها ها ها ها ها به هر شکلی که شود باید حکومت به طالب تسلیم شود و آقای اشرف غنی وظیفهٔ ایمانی خود را اجرا ودانهٔ سرطانی درپهلوی کشور شوراها وکشور های ایران وچین وهند دوباره ایجاد شود وخودش نزد زن واولاد هایش در اسرائیل یا امریکا رفته وبه زنده گی پرعیش ونوشش ادامه دهد ٬ حیف خون هزاران سرباز بی گناه ومدافع برحق این خطهٔ باستان و حیف هزاران هموطن بیگناه که ناحق کشته میشوند تا منافع امریکا ، انگلیس ، پاکستان ، اسرائیل واعراب خائین توسط اشرف غنی احمدزی یهودی ، طالب وطنفروش ، گلب الدین جنایتکار ، داعش وحشی ویگر اجیران آنها برآورده شود
قلندر قلندری از فاریاب

>>>   در تمام دنیا قانون چنین است:
تا زمانی که یک مسًول وظیفه خویش را به درستی انجام میدهد، مردم از او پشتیبانی میکنند. هر زمانی که در انجام وظیفه خویش تعلل کرد و یا از عهده آن نه برآمد، مردم به مقام بالایی شکایت میکنند، و اگر شکایت شان به جایی نرسید، مردم بغاوت میکنند و اداره امور را خود به دست میگیرند. حالا تا زمانی که امنیت در یک ولایت و یا یک منطقه تامین است، مردم در پهلوی نیرو های امنیتی خویش اند، هر زمانی که امنیت نظر به تعلل وظیفوی و یا فرمان مقامات بالایی خراب میشود، مردم به مقام بالایی شکایت میکنند و اگر شکایت شان مورد توجه قرار نگرفت، مردم به خاطر حفظ جان،ناموس،آبرو و اموال خود، خود سلاح میگیرند و از منطقه خویش دفاع میکنند. زیرا مردم به خوبی میدانند که دولت و نیرو های امنیتی و مسًولین قوای ملکی و نظامی خارجی در افغانستان، غرض در محور قرار دادن حوادث افغانستان در انظار جهانی و در نتیجه جلب کمک های ملکی و نظامی به افغانستان ،که یک اندازه این کمک ها در جیب های آنها نیز می افتد، وقتاً فوقتاً حملات انتحاری و سقوط ولسوالی ها و ولایات را طرح ریزی میکنند، که در نتیجه مردم متضرر میشوند و مجبور میشوند که از جان و ناموس و آبرو و مال خویش مسلحانه دفاع کنند.

>>>   درست است غنی صاحب به مردم افغانستان عزت زن و نان نمانده اما کس حق ندارد که در مورد امنیت تصمیم بگیرد امنیت تنها مربوط تو و حانواده ات نیست مربوط تمام مردم افغانستان. است .کسانیکه عزت و آبروی خود را در فاجعه قندوز از دست داد چه کردی ؟و چه کرده میتوانی زن های که عزت خود را از دست داد چه کرده میتوانید؟

>>>   گپ جناب ریس حمهور بجا است که در کار نظامیان مداخله نشود بشرطیکه جناب عالی ومشاور امنیتی بیکاره ان اقای اتمر هم از مداخله بی جا وجلوگیری از پیشروی های قوای مسلح کشور در جنگ با طالبان دست خود داری کند وبگذارد که نیرو های دلیر کشور طالبان را از وطن ما نا بود کند در هر جا که نیرو های مسلح ما در عمق مراکز طالبان نزدیک میگردند تا طالبان در انجا کاملا نابود گردد وپاکسازی دایمی گردد دستور توقف جنگ با طالبانر اقای اتمر از نام شورای امنیت صادر میکند وجنگ را متوقف با طالبان میکند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است