حضور آمریکایی ها در کشور باید سنجیده باشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۷    ۱۳۹۴/۷/۱۸ کد خبر: 103858 منبع: پرینت

حضور نیروهای آمریکایی در کشور باید سنجیده باشد.

داوود راوش استاد دانشگاه در مورد حضور نیروهای خارجی در کشور گفت: آمریکا با توجه به این که استخبارات قوی دارد باید مساله افغانستان را عمقی درک می کرد.

وی افزود: آمریکا با توجه به استخبارات قوی که دارد و با توجه به اطلاعات استخباراتی خود باید می دانستند که آرایش نیروها چگونه است و بر کدام مناطق فشار بیشتری است.

داوود راوش تاکید کرد که حضور نیروهای آمریکایی تاثیرات مثبت و منفی در کشور داشته است و افزود: اگر حضور آمریکایی ها مانند قبل باشد با پراکندگی ها و ندانم کاری ها و آسیب رساندن بر مردم ملکی باشد نتیجه کار همان است که حال می بینیم، حضور آنان باید فعال، سنجیده و در هماهنگی درست و سالم با نیروهای امنیتی کشور باشد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حاجت سنجش نیست چیریگه عیان است حاجت بیان نیست.
و. ر. کا بلی

>>>   من به این عقیده ام که امریکا قبلن برعلیه تروریست ها نه جنگیده ودر آینده هم نخواهد جنگید.
عالم تمام گشتم ودلبر نیافتم
هرکس برای مطلب خوددلبری کند
کوهی

>>>   حضور نیرو های امریکائی و ناتو هیچگاهی به نفع مردم افغانستان نبوده و نخواهد بود بهتر است به حضور شان خاتمه داده شود و از کشور های منطقه و آسیائی کمک خواسته شود برای آنکه این کشور ها نیز در خطر این حوادث قرار دارند و میتوانند صادقانه کمک کنند تا جنگ به خاک آنها سرایت نکند ولی غربی ها به خاط بردن جنگ به کشور های همسایه تلاش دارند و لذا در موجودیت شان این جنگ خلاصی ندارد و مردم ما هر روز زیادتر قربانی آن میشوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است