و اینبار جنگ در لوگر!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۳    ۱۳۹۴/۷/۱۸ کد خبر: 103845 منبع: پرینت

ولایت لوگر که در 45 کیلومتر پایتخت قرار دارد یکی از ولایات ناامن در طول 13 سال گذشته می باشد که حضور طالبان در این ولایت بیشتر به چشم می خورد ولی در این روزها طالبان فعالیت های بیشتر را در این ولایت آغاز کرده است از جمله سرباز گیری، حملات گروهی، آزار و اذیت کارمندان دولت و بسته کردن مکاتب دخترانه از مسایل دیگری است که در این روزها به عوج خود رسیده است.

گزارش ها می رساند روز پنجشنبه گذشته طالبان مسلحه 3 استقامت برمرکز ولایت لوگر، ولسوالی خروار و ولسوالی بره کی برک حمله گروهی را انجام دادند به گفته مقام های امنیتی این حمله به نا کامی انجامید.

مقام های امنیتی ولایت لوگر به رسانه می گوید: از سه روز بدینسو در مرکز، ولسوالی خروار و ولسوالی برکی برک جنگ در این ولایت به شدت تا اکنون جریان دارد.
وی می گوید که نیروهای امنیتی عملیات نظامی خود را در این ولایت آغاز کرده وتلفات بیشتر را به آنها وارد کرده است که در این عملیات دو عسکر افغانستانی و یک تن دیگر آنها زخمی شده اند.

مقام های محلی این ولایت می گویند: ولایت لوگر با کمبود نیروهای امنیتی مواجه است و در صورت که نیروی بیشتر به این ولایت فرستاده نشود، ممکن وضعیت بد تر شود.
این در حالی است که بیشتر باشنده های ولایت لوگر به کابل مهاجر شده اند از وضعیت امنیتی در ولایت لوگر ابراز نگرانی کرده و از حکومت خواستند تا در این خصوص اقدمات لازم را انجام دهد.


سلیم نایب خیل


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حلیم فدایی یکی از ستون پنجم است خدا خیر این ولایت را پیشه کند ... انجویی مردم را تباه نکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است