دیدار رییس شورای ولایتی قندوز با والی بلخ
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۶    ۱۳۹۴/۷/۱۸ کد خبر: 103826 منبع: پرینت

محمد یوسف ایوبی رییس شورای ولایتی قندوز، زرگل عالمی منشی آن شورا و شماری از فعالان مدنی و رسانه ای قندوز با عطامحمد نور والی بلخ و رییس عمومی شورای اجرایی جمعیت اسلامی دیدار نمود.

طی این دیدار ضمن بحث روی اوضاع ولایت قندوز، وضعیت بیجاشدگان و نحوه رسیدگی به آنها، از تلاش های صورت گرفته برای نجات قندوز نیز سخن گفته شد.

محترم نور افزود: ماه ها قبل از خرابی اوضاع کندز، بدخشان و در کل حوزه شمال و شمال شرق به مقامات دولت مرکزی و نیرو های بین المللی هشدار داده بوده که متاسفانه کمتر به این هشدار ها توجه شده و سرانجام با سقوط قندوز فاجعه بزرگ بشری رونما گردید. محترم نور از اعزام نیروهای کمکی برای بازپس گیری قندوز در نخستین لحظات پس از سقوط یاد کرد و اظهار داشت که درد مردم قندوز درد مشترک همه ما است و تلاش ما همین است که قندوز به سوی آرامش سوق داده شود.

رییس شورای ولایتی قندوز و شماری از فعالان مدنی آن ولایت با قدردانی از همکاری والی بلخ با مردم قندوز و میزبانی از مهاجران آن ولایت، برخی مشکلات و کمبودات بیجاشدگان آن ولایت را مطرح و خواهان رسیدگی به آن شدند که والی بلخ برای مسوولان بخش ها هدایت لازم سپرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کسانی که باعث سقوط قندوز و همکاری با طالبان شدند با هم ملاقات کردند
بصیر نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است