عزیزالله شفق به وطن بازگشت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۴/۷/۱۸ کد خبر: 103824 منبع: پرینت

روز جمعه 18 میزان 1394 استاد عزیزالله شفق پس از قریب دو دهه مهاجرت، در میان انبوهی از استقبال کنندگان، از بزرگان و نمایندگان برخی احزاب سیاسی که در فرودگاه بین المللی کابل به استقبال شان رفته بودند به وطن برگشت.

ایشان یکی از بنیانگذاران سازمان نصر وبعد حزب وحدت واز یاران نزدیک رهبر شهید استاد مزاری بود وی از سال. 1377 هجری شمسی پس از تسلط رژیم سیاه طالبان بر شمال و هزارجات مدتی در ایران مهاجر و بعد در کشور استرالیا مسکن گزید. ایشان در عالم مهاجرت هم بیکار ننشست فعالیت های گسترده دینی و سیاسی در میان مهاجران استرالیا و کشورهای اروپایی انجام دادند او بحیث یک فریاد گر گم نظیر، فریاد مظلومیت ملت سر فراز ش را در مقاطع مختلف و مناسبت های سیاسی و دینی سر داد و سرانجام به دعوت برخی از علاقمندان برای سخنرانی در ایام محرم الحرام به کابل تشربف آوردند، امید که ایشان پس از سپری شدن عاشورای حسینی همانند سال های جهاد و مقاومت در کنار همرزمان قدیمش بماند و مردم از تجربیات پربارش در زندگی سراسر مبارزه اش استفاده کنند.


محقق


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   استاد شفق سیاست مدار ومبارز خسته نا پذیر به کشور سرزمین ازادگان مسکن شیران به کشور خوش امدید

>>>   من امید وارم که در کنار مردمت بی رزمی

>>>   برادرعزیز استاد شفق سیاست مدار و مبارز خسته ناپذیر خوش امدی من خیرمقدم میگویم امید وارم که در کنار مردمت به مثل کوه بابا بیستی و از هیچ باد گزند نیابی تو یک وقت زبان گویای مردمت بودی و صدای جذاب تو بود که کاخ های استبداد به لرزه میامد تو ممثیل برحق اراده و تفکررهبرشهید مزاری بزرگ هستی کوه ها در مقابل مشکلات فیرو میریخت ولی رهبرشهید تکان نمی خورد باز تکرار میکنم این راه را تو ادامه بده ای دوست عزیز جناب استاد شفق..
ایوبی اخلاص مند شما

>>>   دیگرانش گل چیدن، این دسته کند...
سریر

>>>   هدف از آمدن ایشان به کابل نه تبلیغ دین بلکه تبلیغ حزبی است که نصری ها به راه انداخته اند تا در انتخابات مجلس ایشان را جا اندازند و الا اگر هدفش سخنرانی در ایام محرم بود همه می دانند که در میان مسلمانان در استرالیا بسیار ضروری تر بود تا کابل ههه ههه هه دیگه این خینه ها رنگ ندارد
نصری ها مائوئی

>>>   سیاستمدار و مبارز خستگی ناپذیر مدت دو دهه مردمش را تنها رها نمی کند. دوستان در معرفی افراد دقت کنند.

>>>   ههههههه طالبان آمدن و رفتن حالي لي آمد ، او شفق خان تا حالي به كجا بودي . از ترس طالبا .......


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است