دیدار مربع مستطیل استانکزی و والی بلخ
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۲    ۱۳۹۴/۷/۱۸ کد خبر: 103816 منبع: پرینت

تعدادی از والی بلخ انتقاد می کنند و می گویند که چطور توانسته است معصوم استانکزی سرپرست وزارت دفاع را به حضور خودشان بپذیرند، در حالی که این معصوم همان معصومی است که ترتیب قتل استاد ربانی را داده است و خود عطا محمد نور هم زمانی گفته بود که باید این استانکزی اعدام شود و اگر اعدام نمی کنند وزیر دفاع نشود و اگر اگر وزیر دفاع شد پیش من نفرستید که مثل برگر ساسچ دار می خورمش.

خود عطامحمد نور هم که دید معصوم استانکزی به صورت ناگهانی جلویش ظاهر شد نمی توانست سرش را برگرداند و یا بغل کشی نکند و در مجموع به او بگوید ما تا روز قیامت با هم قهریم. فقط کمی ناراحت شد و کمی انتقاد کرد و کمی هم گفت که ایکاش زودتر از اینها به اینجا می آمدید تا وضعیت قندوز بدتر از این نمی شد.

معصوم جان استانکزی هم دید که آسمان مزار صاف است به جان مادر بی بی گل قسم خورد و گفت اگر می دانستم سیاست یعنی اینکه مرا بخشیده ای و اعدام نمی کنی تا حالا ده بار قندوز می آمدم و می رفتم و نگران سرنوشت استاد ربانی در آن دنیا هم نبودم.

آقای استانکزی در ختم تمام صحبت ها از عطامحمد نور به صورت مربع مستطیل تعریف و تمجید کرد و گفت که شما بسیار آدم خوبی هستید؛ ما به اشرف غنی هم می گوییم که شما آدم خوبی هستید. نگران هجوم طالبان به مزار هم نباشید ما اداره اش می کنیم و تمام طالبان را از قندوز بیرون می کنیم و در بدخشان می فرستیم و از بدخشان هم با تمام قوا به تخار می اندازیم و اگر بدمان آمد همه آنها را به فاریاب می ریزیم تا بدانند که ما با آنها شوخی نداریم.

در ختم این دیدارها چند عکس یادگاری عطا محمد نور و معصوم استانکزی گرفته شد و دیگر هیچ!


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   استانگزی وعده خلاف نیست حتما به رئیس جمهور هم میگوید که نور آدم خوبست! اینها نه پشت دارند نه روی از سال 71 تا حال هرکدام اینها یک روز با یکی دشمن است فردا دوست است پس فردا دوباره دشمن است ! اینکه روبرو شده ودست داده حتما مانند اوبا ما که با ظریف ایرانی روبرو شد اما رویش را نگشتاند ورد نشد بلکه دست داد واحوال پرسی کرد استاد عطا هم از او پیروی کرده

>>>   اینرا هم استانکزی گفته بود اگر بد ما آمد چند دیپو وسلاحکوت دیگر را هم به آنها تسلیم میکنیم تا در انتقال آن خیلی زحمت ببینند و مانده وخسته شوندهمین طور چند تا تانک و داشکه وپیکارا که بدانند وزارت دفاع یعنی چی !

>>>   سیا ست مد ا را ن فعلی کشو ر مثل نا ن تو بیګی اند نه رو ی دار ند و نه پشت

>>>   حالا استانکزی خود را به عطا محمد نزدیک می کند که همان بلایی را که بر سر شهید ربانی اورد بر سر او هم بیاورد.

>>>   یک منبع که نخواست نامش افشا شود گفت وزیردفاع درمیان والی بلخ ومخالفین مسلح بلخ میانجگری میکند ووعده داده که زود ترین فرصت زمینه دیدار مخالفین علاقمندبه صلح را با والی بلخ آماده میسازد
ر

>>>   حتمآ تحفه های خوب و گرانبها برای نور آورده بود که دلش را نرم نگاهش را مهربان ساخت وگرنه گفته بود که به مجرد روبروشده بالیش توپ خواهد کرد. اما سیاست دوست ودشمن دایمی ندارد
عارفی از کابل جان

>>>   دنیای سیاست،دنیای مغلق وپرازخم وپیچ است،درسیاست دوستی ودشمنی وجودندارد.سیاستمدارخوب کسی است که دین نداشته باشد، دروغ شاخداربلد باشد،رحم نداشته باشد،برای رسیدن به اهدافش ازهروسیله استفاده کند.اقای جنرال هم سیاستمداراست اگه استانکزی استادربانی راترورکرده انقدیمها کاربدکرده بود فعلاقضیه تحت مرورزمان رفته شرایط ایجاب میکند که باهم دوست باشند تاچوکی شان به تزلزل نیفتد,اینان بقیمت ریخته شدن خون هزاران هموطن بیگناه ماهم که شده باید مقام شانراحفظ کنند.
محمدجوادشفق (بامیان)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است