وزارت صحت: تحقیق در قندوز باید بی طرفانه باشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۴/۷/۱۶ کد خبر: 103772 منبع: پرینت

وزارت صحت عامه، خواسته هایی را مبنی بر تحقیقات بی طرفانه و فراگیر در پیوند به حمله بر شفاخانه داکتران بدون سرحد در ولایت قندوز حمایت می کند.

حمله اخیر بالای آن شفاخانه که منتج به کشته و زخمی شدن شماری از پرسنل صحی و مریضان آن گردید، کار و فعالیت های صحی، طبی و جراحی پرسنل صحی محلی و بین المللی را در معرض خطر قرار داد. پرسنل صحی در هیچ مرکز صحی و در هیچ نقطه از کشور خود را مصون احساس نمی کنند. برخی از نهادهای بین المللی صحی نگران افزایش خطر اقامت در این کشور بعد از وقوع این حمله می باشند.

وزارت صحت عامه، به حضور نهادهای صحی بین المللی متکی می باشد و در عین زمان از کار و فعالیت های آنان قدردانی می کند.

موسسه های غیر دولتی، مخصوصا در ارایه خدمات صحی، فعالیت های ارزشمندی را انجام می دهند، بدون حضور آنان، میلیون ها افغانستانی از بابت امراض متداوم رنج خواهند برد و میزان وفیات اطفال و زنان نسبت به حال، بالا خواهد رفت.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آقای وزیر صحت بررسی بیطرفانه یعنی چه؟ خائنین جنایتکاران بیمارستان را به خاک یکسان کردن تعدادی از مریض ها ودکترهاراابه خاک وخون کشانده چه دستهای پشت پرده قرار دارد که مردم مظلوم از آن بیخبر اند فقط از خداوند متعال میخوام که این خون های ناحق که ریخته شده دامنگیر این خائنین بگردانی وبرگردد به فامیل دوستان خانواده های شان انشاالله

>>>   در دولت مزدور این خیال است ومحال است و جنون. نشنیده ائید که شیر به گرگ گفت : که این تقسیم کردن را ازکجا یاد گرفتی گفت از کندن کله گرگ.. لطفا قصه را از بزرگان خود استفسار نمائید.
مجنون راست گویک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است