درخواست پناهندگی 400 هزار مهاجر رد شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۷    ۱۳۹۴/۷/۱۵ کد خبر: 103720 منبع: پرینت

روزنامه تایمز با استناد به برخی سندها مربوط به مهاجران از اخراج مهاجران از اروپا خبر داد.

به نقل از سپوتنیک، به گفته این منبع، اتحادیه اروپا قصد دارد، برنامه های کمکی خود را به برخی از کشورهای آفریقایی که مهاجران خود را دوباره نپذیرد، قطع می کند. همچنین در برنامه دیپورت مهاجران، مهاجرانی از کشورهای لیبیا، سوریه و افغانستان نیز شامل می باشند.

براساس آژانس خبری فرونتکس، بیش از 630 هزار مهاجر تا اخر ماه پستامبر وارد اروپا شدند. کمیسیون اتحادیه اروپا پیش از این اعلام کرد که این بزرگترین هجوم مهاجران از زمان جنگ جهانی دوم در جهان می باشد.

آژانس بین المللی مهاجرت اعلام کرد، تعداد مهاجرانی که از شرق میانه از طریق بحر و ایتالیا و یونان خود را به اروپا می رساندند، به 522 هزار نفر رسیده است.

لئونارد دویل، سخنگوی سازمان بین المللی مهاجرت پیش از این بحران، به اتحادیه اروپا در مورد خطر مواجه با بحران مهاجران هشدار داده بود. به گفته وی، ما خواستار اقدام های جدی برای جلوگیری از هجوم مهاجرین به اتحادیه اروپا شدیم.

به گفته این منبع، در حال حاضر درخواست پناهندگی حدود 400 هزار مهاجر رد شده است. علاوه بر این، برنامه ای برای اخراج این مهاجران غیر قانونی و حضور موقت آنها در کمپ های خاص به منظور جلوگیری از فرار آنها طرح شده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   با تقديم احترام
...، ممكن افغان ها رد شود زيرا كه حكومت هاي مزدور خارجي ها از افغان ها دفاع نه ميكند صرف از چوكي خود جيب خود را پر ميسازد،و در غم همو طنان خود نيستند، وافغان هابه اساني انها ميتواند در طياره به زور بالا كند ودر ميدان هوايي بگرام ويا كا بل تا كند، از دست اين مزدوران دست نشانده، خارجي ها وطن فروش.
تشكر ارزو از كابل

>>>   افغان ها معلومدار رد میشود. مخالفین سیاسی دولت طالبان است و آنها در جمله تروریستان هستند و پناهندگی آنها قبول نمیشود. باقیمانده مردم میتوانند در روی سرک هر مسًول دولتی را پدر و مادر گفته دشنام بدهند، هیچکس برایشان ممانعت ایجاد نمیکند. اکثریت شهرها زیر دست دولت است و هیچکس به هیچ کس کار ندارد. باقی میماند ولسوالی ها و قریه جات. اگر طالبان آزارتان میدهد، میتوانید به شهر ها کوچ کنید. پس هیچ دلیلی نه برای پناهندگی سیاسی وجود دارد و نه هم بخاطر جنگ سراسری که هیچ منطقه افغانستان آرام نباشد و برای شما پناهندگی موقت تا ختم جنگ داده شود. کسانی که سالهای هشتاد میلادی از دست کمونست ها پناهنده شده بودند، برایشان پناهندگی داده شد. سالهای نود میلادی کسانی که از دست مجاهدین طالبان پناهنده شده بودند،برایشان پناهندگی داده شد. اما حالا هیچ دلیلی برای قبولی پناهندگی وجود ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است