نیاز به مجاهدان را باید حکومت تشخیص دهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۳۹۴/۷/۱۵ کد خبر: 103693 منبع: پرینت

نیاز به مجاهدان را باید حکومت تشخیص دهد.

فهیم دشتی روزنامه نگار گفت: نگرانی افراد جهادی از ناامنی ها پس از رویداد قندوز سبب شده است تا فرماندهان جهادی برای دفاع از کشور به پاخیزند.

وی افزود: در این شکی نیست که مسوولیت دفاع از افغانستان بر نیروهای امنیتی کشور است.

بر باور فهیم دشتی با توجه به مشکلات امنیتی و نیازی که به افراد جهادی است باید این افراد داوطلب درست مدیریت شوند اما نیاز به این افراد را باید دولت افغانستان تشخیص بدهد، استفاده از افراد جهادی منطقی و درست به نظر می رسد ولی به تشخیص حکومت برمی گردد.

ناامنی ها در شمال سبب شده است تا فرماندهان جهادی جنگ افزار بردارند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درکنـــــــار اردوی ملی باید یک فـــرقــــه از مجاهدین باشند که با همان لباس محلی خود با سلاح های قوی مجهز باشند وزمانیکه السوالی ها وولایات تحت فشار قرارمیگیرند این نیروها به کمک فرستاده شوند
ر

>>>   ...خرابی شهر هارا ببین ،خرابی های کابل وکشتار مردم بی گناه کابل در سالهای گذشته را مگر از یاد برده ای؟ آزموده را آزمودن خطا است ، برای مهار اوضاع امنیتی کشور نیت ودوکتورین نظامی کار است تا با علم نظامی عمل کنند ، با پتو و دستمال گردن و تنبان کشال بدون داشتن علم جنگ نمیتوان مواثیر بود ، دیگر مردم کسانی که مصیبت آفریده اند قبول ندارند ،سیاهی لشکر نیاید بکار.
پاچاگل

>>>   حکومتی که خودش تا گلون غرق در جنایت وبی عدالتی وناکارایی است وخودش از همین قماش است حق تشخیص را ندارد ، مردم باید تشخیص کنند که کی خوب وکی بد است که به یقین این آزموده شدگان را قبول ندارند ،شما هم خوش نباشید .

>>>   سلام ، این همه جنگ افزار از کجا شد؟ دولت افغانستان که پروسه دی دی آر را تقریباَ بالای تمام گروه ها و احزاب جهادی عملی نمود. ولی فقط جمعیت اسلامی از این امر مستنثی بود و آنهم به علت اینکه برای روزهای مبادا مثل امروز، مثل روز تجلیل شهادت مسعود و غیره روزها نمایش دهند. من از رهبری حکومت وحدت ملی میخواهم تا هرچه زودتر به پروسه دی دی آر گذشته نظر اندازی نموده و آن جریانات که سلاح را به این پروسه تبدیل ننموده است، برعلیه آنان دست بکار شوند..... پس اگر دولت میخواهد حمایت ملت را با خود داشته باشد، هر چه زود تر به حل این معظله توجه نماید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است