به حرمت خانواده ها رحم کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۳    ۱۳۹۴/۷/۱۵ کد خبر: 103688 منبع: پرینت

به لحاظ خدا او مردم شریف با عزت افغانستان

به حرمت خانواده ها ما او روشنفکران قلم بدستان در مور وحدت ملی یکپارچگی ملت افغانستان هرچه عاجل پیش به سوی خدا به سرنوشت یکپارچگی و آینده ملت توجه جدید کنید. دو شخص یک رییس جهمور از فامیل شبان کوچی و دیگر آن معاون اول از فامیل چوپان و هرد شخص مریض و شل و ناتوان هستند یعنی شبان غنی کوچی زاده و دوستم، اداره کشور 30 میلیون نفوس با اقوام مختلف از توان این دو شخص مریض حفاظت ثبات آن غیر ممکن شده است و غنی شبان فردی خودکامه است و دوستم پاده بان حرف مفت می زند هر دو در غم ملت فقیر رنجیده افغانستان نیستند.

در قندوز نسل کشی شده و خانواده ها بی عزت و زمین زیبا حاصلخیز آن از سبب دو فرد بی برکت بی ایمان آسیب دیده است و از طرف مسوولان شورای امنیت به اساس عدم حفاظت از میهن غفلت وظیفه ای شده است و مسوولان آن مرتکب خیانت ملی شده اند. شبان کوچی نوکر آمریکا در ارگ نشته از خاطر پای لنگ برون شده نمی تواند و دیگری آن یعنی دوستم برای عیاشی در این روزهای سخت دشوار کشور به ترکیه رفته است.

غنی کوچی خودکام و به دستور همدستان اش و دوستم نژاد پرست به حرف مفت جنجال اش قندوز گدام خانه مردم ما را تبدیل به وحشت کرده اند و خسارات برجا مانده از این حادثه ویرانی جوی ها و باغ ها و تجارت و داد و ستد مردم ولایت قندو را شدیدا صدمه رساندند.

در حالی که ولایت قندوز گدام خانه غلات افغانستان است و از حیث اقتصادی و امنیتی یکی از نقاط بسیار استراتژیکی کشور ما است که رهبر خود کام برای حفظ محیط سالم و منابع طبیعی اقتصادی آن باید تمرکز خاص ای داشته. خلاصه ادامه راه حکومت داری در افغانستان از سبب تیکه داران قومی دشوار است اما با ایمان قوی به خداوند شجاعت و حمت سربازان ما و حدت ملت ما می توانم.

وحدت خواه


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ... به غنی کوچی، اتمر و ستانکزی خائن و قوم پرست.

>>>   فکر میکنم که اشرف غنی یادش رفته است که از فامیل های قربانیان بمباردمان شفاخانه قندوز دلجویی کرده و به آنها کمک کند. اگر از قندهار،هلمند، پکتیا و یا دیگر مناطق شرق و جنوب میبود، وقت به نزد خود میخواست و مورد عنایت نقدی و عاطفی قرار میداد.

>>>   دوست عزیزم وحدت خوا قربانت شوم نورچشم میلیون نفر وطن عزیزت استی به خدا هستی نامت را پنهان نکن به راستی رفتار ریس جمهور خودکام غنی بی مغز تفکر جهان و طن را با همتباران خود خراب کرد و قندوز گدام خانه افغانستان را تاراج کرد .

>>>   راست میگی برادر ولی یک طرفه قضاوت نکن این بچه فلم را هم بگو که اورا با سیاست چی او غیر از ارایشگری دیگه کار ندارد
شغنانی کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است