غنی: ما با یک دشمن حیله گر روبرو هستیم
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۳    ۱۳۹۴/۷/۱۵ کد خبر: 103678 منبع: پرینت

بررسی های اولیه نهادهای امنیتی و دفاعی کشور نشان می دهد که گروه های تروریستی که در فاریاب، قندوز، ننگرهار، بدخشان، ارزگان و هلمند می جنگند، تروریستانی اند که هدف شان به وجود آوردن ترس و رعب در میان مردم و رسیدن به اهداف شوم بیگانه گان و قاچاقبران مواد مخدر می باشد.

در جلسه کابینه که تحت ریاست رییس جمهور به طور فوق العاده در رابطه به بررسی اوضاع امنیتی ولایات متذکره به ویژه قندوز تدویر یافته بود، گزارش آخرین انکشافات از وضعیت امنیتی ولایت قندوز از طریق ویدیو کنفرانس از سوی جنرال مراد علی مراد معاون رییس ستاد مشترک وزارت دفاع ملی و حمدالله دانشی سرپرست ولایت قندوز، ارایه گردید.

رییس جمهور در این جلسه گفت: ارزیابی های ابتدایی نهادهای کشفی و استخباراتی نشان می دهد که گروه های تروریستی در افغانستان گروه های جرمی، طالبان و تروریستان خارجی اند که بخاطر تامین منافع بیگانگان و قاچاقبران مواد مخدر به جنایات نابخشودنی دست می زنند.

وی گفت: ما با یک دشمن غدار و حیله گر روبرو هستیم، دشمنی که از منابع بیرونی و مواد مخدر تمویل می شود و به جان، مال و عزت مردم بخاطر منافع بیگانگان تعرض می کنند.

رییس جمهور یکبار دیگر از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور بخاطر مبارزه با تروریستان ستایش نمود و گفت: قوای مسلح شجاع و دلیر ما می خواهند که افغانستان به پیش حرکت کند و مردمش در آزادی، استقلال و رفاه متحدانه بسر برند. رییس جمهور خاطر نشان کرد که ما حاکمیت قانون، امنیت و رفاه را تامین و ترویج می کنیم و برعکس تروریستان به خشونت، قتل، تهدید، عقب گردی و محاکم صحرایی مبادرت می ورزند.

جنرال مراد علی مراد، گفت: نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان هیچگونه عمل و تخطی حقوق بشری را مرتکب نشده اند و یکبار دیگر به رییس جمهور اطمینان داد که نیروهای امنیتی و دفاعی با پیروی از قوانین نافذه کشور و رعایت میثاق های بین المللی از جان و مال مردم حراست خواهند کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به لیاص خدا اومردم شریف با عزت افغانستان
به حرمت خانواده ها ما او روشنفکران قلم بدستان در مور وحدت ملی یک پارچگی ملت افغانستان هرچه عاجل پیش به سوی خدا به سرنوشت یکپارچگی و آینده ملت توجه جدید کنید... شخص یک ریس جهمور از فامیل شبان کوچی...شخص مریض و شل و ناتوان هستند یعنی شبان غنی کوچی زاده ... اداره کشور 30 ملیون نفوس با اقوام مختلف از توان این ...شخص مریض حفاظت ثبات آن غیر ممکن شده است. غنی شبان فردی خودکامه است ...حرف مفت می زند هر دو در غم ملت فقیر رنجیده افغانستان نیستند در قندوز نسل کشی شده و خانواده ها بی عزت وزمین زبیا حاصلخیز آن از سبب ... فرد بی برکت بی ایمان آسیب دیده است و از طرف مسئولان شورای امنیت به اساس عدم حفاظت از میهن غفلت وظیفه ای شده است ومسولین آن مرتکب خیانت ملی شده اند. شبان کوچی نوکر امریکا در ارگ نشته از خاطر پای لنگ برورن شده نمی تواند ....غنی کوچی خودکام و به دستور هم دستان اش ...به حرف مفت جنجال اش قندوز گدام خانه مردم ما را تبدیل به وحشت کرده اند و خسارات برجا منده از این حادثه ویرانی جوی ها و باغ ها و تجارت و داد وستد مردم ولایت قندو را شدیدا صدمه رساندند.در حالیکه ولایت قندوز گدام خانه غلات افغانستان است و از حیث اقتصادی و امنیتی یکی از نقاط بسیار استراتیژیکی کشور ما است که رهبر خود کام برای حفظ محیط سالم و منابع طبیعی اقتصادی آن باید تمرکز خاص ای می داشته...اما با تائسف حادثه درد آور کشتار دست جمعی شهروندان بیگناه و بی دفاع قندوز و بزرگترین گناه نابخشیدنی مسئولان دولت از اثر غفلت و ظیفوی که مرتکب خیانت شده اند ، مقصر اصلی فاجعه درد آور عدم مدریت کشور از سر قوماندان عالی قوای مسلح ریس جمهور و مشاور امنیت وزیر داخله و سرپرست وزارت دفاع ریس امنیت ملی کشور هستند. سر قوماندان عالی قوای مسلح ریس جمهور محمد اشرف غنی و مسئوولان ، مذرت خشک و بستن چشم شان بر حقایق با تصور اینکه مردم نا آگا ه و نا بینا مانند احمد ضیا اند، است.

>>>   هدف نهائی از تاکید زیاد رئیس صاحب جمهور اینست نباید طالب وحامی طالب زیاد ضرر ببیند صد ها مصیبت را به مردم قندز خلق کردند رئیس صاحب جمهور اینقدر حساسیت نشان نداد اما با اخبار شایعه گونه اینقدر تاکید دارد که احتیاط کنید حامین طالب متضرر نشوند
ر

>>>   مردم هم با رهبری حیله گر روبرو هستند

>>>   خودت حیله گر استی ای غنی یادت رفت با حیله و تقلب بر ریاست بالا شدی ! و مردم را عزادار نادانی و جهالت حودت کردی

>>>   البته خود اشرف غنی یک حیله گر شیطان صفت است که باچاپلوسی و کرنش دارد حکومتش را به پیش می برد.

>>>   بله. که نامش هم امریکاست

>>>   با یک ریس جمهور حیله گر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است