صمیم: روابط با پاکستان باید قطع شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۶    ۱۳۹۴/۷/۱۴ کد خبر: 103652 منبع: پرینت

حکومت افغانستان باید روابط دیپلوماتیک خود را با پاکستان قطع کند.

سمیع الله صمیم عضو سابق مجلس نمایندگان گفت: پاکستان بی شرمانه در قبال افغانستان سیاست های یک جانبه خود را همچنان دنبال می کند و از آدرس های مختلف نظام های مختلف افغانستان را تحت فشارهای مستقیم یا غیر مستقیم قرار می دهد.

وی افزود: حکومت افغانستان باید روابط دیپلوماتیک خود را با پاکستان قطع کند.

بر باور سمیع الله صمیم بدون شک ما نیاز به برخی از کالای پاکستانی داریم اما به همان اندازه ای که کشور محتاج به پاکستان است، به همان اندازه پاکستان نیز محتاج به افغانستان است، زیرا افغانستان خط ابریشمی است بین آسیای میانه و آسیاب جنوبی و پاکستان سخت نیازمند به این خط ارتباطی است.

این عضو سابق مجلس نمایندگان همچنین خاطر نشان کرد که ما خواهان روابط براساس اصول و مکانیزم های بین المللی هستیم تا احترام و حقوق اتباع دو کشور رعایت شود.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قطع گنید یا نکنید پاکستانئ همین است که هست او هیچ ضرورتی به ما ندارد ما هستیم که به همه جهان محتاج هستیم بجای قطع روابط ناموجود روابط ستون پنجم را با آن ها قطع کنید

>>>   از قطع ساختن چی سودی میبریم ؟؟ حتی ملامتی به عدم تلاش همکاری وهمجواری خوب را امریکا وانگلیس هم به ما می چسپانند وپاسکتان را مبرا میدانند بجای این کارها همان تحریم فعلا بهترین است که آنراهم کسی عملی نمیکند مثلا در ولایات شرقی جلال آباد کنر لغمان خوشت کلدار پاکستان در بازار گردش میکند بازار ها پر از اجناس تقلبی وبی کیفیت پاکستانی است همین حالا هم لاری ها پر از اموال پاکستانی وارد میشوند تعداد زیاد مردم درجنوب هشتند که علاقه زیاد به پاکستانی ها دارند
( ر )


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است