از این پس دوست و دشمن باید مشخص شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۴/۷/۱۴ کد خبر: 103643 منبع: پرینت

از این پس دوست و دشمن کشور باید مشخص شود.

مجیب الرحمان رحیمی سخنگوی ریاست اجرایی گفت: رییس اجرایی می خواهد تا از این پس دوست و دشمن کشور مشخص شود.

وی افزود: طالبان یک گروه تروریست و جنایتکار است که به هیچ ارزش انسانی پایبند نیست، حتی بر اساس گزارش سازمان ملل نیز این گروه در قندوز جنایت جنگی انجام داده است.

سخنگوی ریاست اجرایی همچنین افزود: تصمیم ریاست اجرایی بسیار صریح است و اجازه نخواهد داد از تریبون دولت و فضایی که در کابل ایجاد شده است به نفع تروریسم و طالبان تبلیغ و جنایت آنان را توجیه کنند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   معلوم است غ و ع امریکا و چتلستان حاجت معلومات بیشتر نیست.

>>>   دشمن اصلی مردم افغانستان شوروی امریکا وانگلیس است که به نوبت افغانستان را اشغال کرده وهمه هست وبودانرا به نیستی وتباهی مبدل ساخته مردم افغانستان یکروز اب خوش از گلویشان پاین نرفته اگرهنوز هم درشناخت دوست ودشمن شک دارید تا بریتان بگویم که دشمن در شرایط فعلی وازهمه دشمنان کرده که مضر وخطرناک است برای امنیت ملی کشور برای اقتصادکشورو نجات ازتباهی افغانستان امریکااست اردوی ملی در کشور مصروف جنگ بادشمن است طیاره های. امریکایی همه دارای ها ومعادن کشور را غارت میکنند بدون اینکه این طیاره هااز طرف مامورین خود دولت افغانستان کنترول وبازرسی شود به دزدی وغارت خودا دامه میدهندبدون اینکه هیج تلفات و کشته بدهندقبل ازامضای ماهده خوب بود درجنگ ها ناتوشرکت داشت ولی حالا مفت ومجانی افغانستان را غارت میکنند بدون اینکه افغانها زره ای سرشان شک کنندبخاطر که دست نشاند دارند وهیج کس ازشان بازخواست نمیکند..
حاجی ناصر

>>>   حالا هـم مشخص است حتی گاهی آدم اشتباهی میشود که رئیس جمهور به نفع طالبان کارمیکند عچله واعتمادش به پاکستان اجازه عملیات ندادن به قندز وفاریاب تعیین استانکزی بدون رای مجلس به وزارت دفاع وقتی السوالی ها محاصره میشود کمک نمیکند تا زمانیکه السوالی سقوط کند نکند کدام برنامه پنهانی موجود نباشد ! حیف خون جوانان مظلوم ما که در کوهستانات وسایر جاها مفت وعبث ضایع میشود عمدا آنهارا به کشتن اشرار میدهند عمدا اشرار را با تسلیم دادن سلاح ومهمات تقویه میکنند
(( ر ))

>>>   زود خبر شده که افغانستان دشمن هم دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است