صدیقی: قندوز به حالت عادی برگشته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۹    ۱۳۹۴/۷/۱۴ کد خبر: 103630 منبع: پرینت

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله در نشست خبری، در مورد بهبود وضعیت امنیتی قندوز اطمینان داده و از موفقیت نیروهای امنیتی در دفع حمله های دشمن در فاریاب سخن گفت.

سخنگوی وزارت امور داخله با بیان این که نیروهای امنیتی کشور، وضعیت امنیتی قندوز را در کنترل گرفته و اوضاع در این ولایت به حالت عادی برگشته است گفت: نیروهای امنیتی افغانستان در راه دفاع از مردم و تامین امنیت تمامی مناطق کشور مبارزه می کنند و در این راستا از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی ورزند.

آقای صدیقی تصریح کرد که در 24 ساعت گذشته، در جریان عملیات پاکسازی قندوز، 5 تن از دشمنان مردم افغانستان کشته، 4 تن زخمی و 4 تن دیگر به نیروهای امنیتی کشور تسلیم شده اند.

سخنگوی وزارت امور داخله، همچنین به حمله های دشمن به شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب اشاره نموده و گفت: در جریان درگیری ها در میمنه، 24 تن از هراس افکنان به شمول والی نام نهاد طالبان برای فاریاب کشته، 13 تن مجروح و 4 واسطه نقلیه مخالفین نابوده شده است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آینده کسی ازمردم قندوز طالب رادرخانه خودجای نخواهدداد.
قره باش

>>>   چقدر دروغ کلان
کری

>>>   ... همین حالا داخل شهر کندز گروه مخالفان مسلح قرار دارد

>>>   از واقعیت ها چشم پوشی میشود
نجیب

>>>   مبارک باشد صدیقی صاحب ! شاهدان عینی میګویند که درګیری در کندز از سر ګرفته شده و شما میګویید که وضع کندز به حالت عادی برګشته است. عجب اس ! باید این سخنګویان وزارت ها مانند شما را سخنګوی وزارت نګویند بلکه دروغګوی وزارت ګویند...
سرخرودی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است