هیلاری شوهرش را در خانه لت و کوب می کند!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۴    ۱۳۹۴/۷/۱۴ کد خبر: 103622 منبع: پرینت

راجراستون، مشاور سیاسی در آمریکا در کتاب جدیدی تحت عنوان "جنگ خانواده کلینتون علیه زنان" فاش ساخته که هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا و کاندیدای ریاست جمهوری در حزب دموکرات این کشور سابقه زیادی در بدرفتاری با همسرش بیل کلینتون در خانه داشته است.

به گزارش روزنامه دیلی میل، درحالی که هیلاری کلینتون در راستای جذب رای دهندگان آمریکایی تلاش می‌کند تا رفتار نرم تر خود را به آنها نشان دهد اما راجر استون گفته است که این کاندیدای ریاست جمهوری پیشروی حزب دموکرات رفتارهای خشونت آمیزی با همسرش که رییس جمهور اسبق آمریکا است داشته و کارمندان و ماموران سرویس مخفی تحت امر وی را مرعوب می‌کرده است.

هیلاری کلینتون به در خواست دیلی میل برای اظهار نظر درباره این ادعاها پاسخ نداد.

کتاب "جنگ خانواده کلینتون علیه زنان" که قرار است اواخر ماه جاری میلادی به بازار بیاید، فاش کرده هیلاری کلینتون همسرش را ضرب و شتم می‌کرده، به سمت او اشیاء سخت را پرتاب می‌کرده، با ناخنهایش پوست او را خراش می‌داده و او را مجروح می‌کرده است.

به نظر می‌رسد که این کتاب تئوریهای توطئه‌ای را درباره خانواده کلینتون جستجو می‌کند که به روزهای فرمانداری بیل کلینتون در ایالت آرکانزاس باز می‌گردند. استون که مدعی است نقش مهمی در انتخاب روسای جمهور حزب جمهوریخواه اعم از ریچارد نیکسون تا رونالد ریگان ایفا کرده، می‌گوید سابقه فراوان سوء رفتار هیلاری کلینتون در خانه به خوبی مستند سازی شده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شـــــاید علتش این باشد که بل کلنتون یکی اینکه پیرشده دیگر اینکه او هم چندان به او پابند نبوده ...

>>>   درکشورهای پیشرفته مردم حتی ازصحت بودن موهای سر کاندید ریاست جمهوری اطمینان خودرا حاصل میکنند مثلا با وجودیکه هیلاری کلنتن مدت ده سال میشود که به سویه جهانی شناخته شده است اما بازهم در یک برنامه پربیننده تلویزیونی از مجری برنامه خواست تا موهایش را بکشد که مردم اطمینان حاصل کنند از خودش است و واقــــعــی است .کاندید دیگر ریاست جمهوری امریکا دونالد ترامپ هم در یک مجلس بزرگ ازیک دختر خواست روی ستیژ بیاید ودر محضرهمه موی سر اورا بکشد تا معلوم شود که ساختگی نیست وهمانطور شد اما از ما موی باشد که اعضای حیاتی کاندیدان را تست نمیکنند وبعد درجریان ریاست جمهوری تشویش میکنند که اگر رئیس جمهور خدانکند طوری شد چی کنیم؟؟ سروقت باید این پیش بینی میشد اگر حالا نشده در انتخابات آینده باید این موضوعالت درنظر گرفته شود
(( ر ))

>>>   در انتخابات آینده ریاست جمهوری افغانستان باید کاندیدرا طوری امتحان کنند مثلا به اواز طرف والی رئیس امنیت قوماندان امنیه گذارش بدهند که ولایت لغمان در مسر سقوط روان است ! بعد ببینند این کاندید چی عکس العملی نشان میدهد؟ گوشش را کر می اندازد یا تدبیری می سنجد ؟ نظر به آن مردم برایش رای بدهند

>>>   چرا بیل کلینتون به اداره خشونت علیه مردان در ایالت ارکنزاس مراجعه نکرده است و از زن خود شکایت نکرده است ، که بخاطر زنکه بازی از طرف خانمش مورد خشونت قرار میگیرد. درین مورد یک فکاهی یادم آمد: زمانی که حضرت موسی از کوه نور دوباره نزد پیروان خویش برگشت، گفت که دو خبر برایتان دارم: یکی خوش و دیگری بد. خبر خوش این که تعداد گناهانی را که خدا بر شمرده بود، از چهل گناه به ده گناه پایین آوردم و او قبول کرد. اما خبر بد این که، خیانت به همسر هنوز هم در جمله ده گناه باقیمانده است.

>>>   این شوخی ها ترقند انتخاباتی است، ویژگی خاص ندارد ، اینجا همنطور برنامه ها خیلی زیاد اند زمان انتخابات بر نامه های زیبا و ؟ دارند کباب می پزند ، با بچه شوخی می کند بغلشان می گیرند و خیابان را جاروب می کند برای توجه برای انتخابات چه بر نامه های خاص دارند ، زمانی که انتخاب شد، حاجی ،حاجی مکه ، برو حاجی را در مکه پیدا کن .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است