بلایی که روسیه بر سر داعش آورد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۶    ۱۳۹۴/۷/۱۴ کد خبر: 103620 منبع: پرینت

حملات شدید ارتش روسیه به مناطق تحت کنترل تروریست‌ها در سوریه ادامه دارد و امروز تمرکز بمب‌ها بر روی تجهیزات مرگبار داعش بوده است.

بر اساس گزارش اسپوت‌نیک و به نقل از «سرگئوی شویگو»، در حملات امروز به مواضع داعش در شهر حمص، 20 تانک این گروه تروریستی و مقر فرماندهی آنان نابود شده است.

سکوهای پرتاب چندقبضه‌ای موشک‌های داعش نیز در میان مقاصد امروز بمب‌های روسیه بوده است.

هنوز منشأ این سامانه‌های موشکی پیشرفته مزبور مشخص نیست ولی احتمال دارد یا از انبارهای ارتش عراق ربوده شده باشد و یا از تروریست‌های که آمریکا معارض میانه‌رو می‌خواند و تسلیحشان می‌کند، به غنیمت گرفته شده باشد.

نیروی هوایی روسیه در این حمله از جنگنده‌های مدرنیزه شده سوخو 25 استفاده کرده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نابودی داعش نابودی غرب پنداشته میشود کاسه صبر روسیه بلاخره با این همه بلند پروازی های غرب به ویژه امریکا به سر امده و دست به کار شده برای نابودی گروه های تروریستی که توسط اسراییل و امریکا تمویل میشودند در همین راستا ولادمیر پوتین ریس جمهور روسیه اعلان کرده است که مورده و یا زنده ای ابوبکر بغدادی را به روسیه بیاوریند
نور پنجشیر کابل

>>>   روسها به روایت تاریخ بشر ؛مهد توازن ثبات جامعه بشری در جهان اند و همه کشور های جهان سوم و نیمه رشد یافته بایست مرهون خدمات بشری روسها باشند... ولادیمیرپوتین ریس جمهور فدراتیف روسیه کبیر.
فرهاد کابل

>>>   ترورست خوب وبد میانه وافراطی ندارد همه رابایر روسها شکارکنند خواه تربینت شده امریکا باشد خواه داغش یا نام دیگری اشــرار اشــرار است هرنامی که داشته باشد
ر

>>>   تشکر از روسیه !
دشمنان خیالی امریکا را افشا کردند در حالیکه مدتها امریکا میگفت من داعش را میکوبم و دشمن داعشم وقتی روسیه حقیقتا داعش را کوبید امریکا خفه شدو و فراریان داعش رو به اروپا در حال فراراند .دروغ تا امروز چلید دیگر نمیچلد.
وطندار

>>>   روسیه خودش برای خودش مصیبت می آفریند. حالا در روسیه،بخاطر قصد جنگ سوریه، تحت نام داعش عملیات انفجاری و تروریستی برپا خواهد شد. این که این عملیات از طرف کی صورت میگیرد، معلوم نیست، اما به نام داعش ختم خواهد شد.

>>>   بزن روسیه بزن نابودش کن

>>>   بوت های کهنه بوت از مغز دوم متفکر جهان شرف دارد!

>>>   واقعیت ها گویای این مطلب می باشند که رهبران کشورهای غربی به سرکردگی امریکا در گفتار و کردار خود صادق نیستند . یک چیز می گویند و طور دیگر عمل می کنند . همان طوریکه القاعده ، طالب و داعش از نام اسلام سو استفاده کرده و انواع جنایت ها را زیر نام اسلام انجام می دهند ، کشورهای غربی هم زیرنام دموکراسی ، آزادی و حقوق بشری بدترین و بیشرمانه ترین کارها را انجام داده و نامش را دموکراسی ، آزادی و حقوق بشری می گذارند . امریکا به خاطر رسیدن به مرام های جهان خواری اش یک روز طالب و القاعده می سازد و روز دیگر النصر و داعش را سازماندهی کرده تمویل و تجهیز می نماید . ما حوادث سه دهه اخیر را در مثال های عراق ، افغانستان ، لیبیا ، یک تعداد از کشورهای عربی - افریقایی و اکنون در سوریه مشاهده می کنیم . نتایج مداخله ی مستقیم امریکا را در این کشورها ما با وضاحت تمام دیده می توانیم . در هر کشوری که امریکا طی سالهای اخیر مداخله کرده است هدفش تبدیل رژیم های مقتدر و به قدرت آوردن رژیم ها و اشخاص ماریونیت و دست نشانده بوده است که برای این منظور نخست آن کشور را کاملاً ویران ، اردوی آنها را منحل و شیرازه ی اخلاقی ، اجتماعی و اقتصادی این جامعه و افراد آنرا از بین برده و این ملت ها را طوری محتاج ساخته است که مانند افغانستان با میل خود معاهده ی برده گی را امضا کرده اند . به باور من موجودیت یک قطب متضاد با امریکای لجام گسیخته یک امر ضروری بوده و روسیه می تواند نقش این قطب را بخوبی بازی کند . چنانچه توانسته است در مناقشات هسته یی ایران و مسأله سوریه بازی کند .
با احترام صدیق ذهیب

>>>   خشکاندن ریشه مهم است که روسیه انجام میدهد ولی اصلی ترنی ریشه آل سقوط و وهابیت است.

>>>   خوب است آل سعود را هم این روسیه بمباران کند و این خاندان وهابی بی دین آدم کش را از جهان محو کرده و مسلمانان را از دست جنایات این آدم کشان سعودی نجات دهد که بلد اسلام را عزا و خون کردند دیروز در اخبار بود که یک هواپیمای اسراییل پر از سلاح به سمت میدان هوایی ریاض روان شده است
احب امیر علی

>>>   روسيه مي تواند داعش را از بين ببرد.

>>>   الکفر ملة واحدة,کفار همه یک ملت واحد اند. حدیث نبوی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است