فرید: وضعیت کنونی میراث حکومت کرزی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۷    ۱۳۹۴/۷/۱۳ کد خبر: 103601 منبع: پرینت

وضعیت کنونی میراث حکومت حامد کرزی است.

مولانا فرید آگاه سیاسی گفت: تمام میراث بدی که در افغانستان داریم، زاده حکومت حامد کرزی و فکر اسپنتا مشاور وی است اما تنها مردم قربانی و جزای آن را پس می دهند.

وی افزود: اسپنتا شاهد رهایی تمام زندانیان طالب از زندان ها توسط حامد کرزی بوده است.

به گفته مولانا فرید کرزی 21 بار فریب پاکستان را خورد و منتظر آمدن صلح از طریق پاکستان بود، بر همین اساس بیشتر فکر آنان آمدن صلح از راه مذاکره بود و هیچ گونه ترتیب نظامی در نظر نگرفتند.

بر باور این آگاه سیاسی وی در حال حاضر نیز اگر سران دولت با عاملان سقوط قندوز برخورد کند پاکستان هم می فهمد که این وطن صاحب دارد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مولانا فرید بد کرده که میگوید میراث کرزی است. کرزی در زمانی آمد که در این وطن هیچ چیز نبود، بناء هر کس که کمک و حمایت میکرد فرمایشاتی هم نیز داشت. اگر کرزی در آن زمان چنین نمیکرد برای این ملت کار و بار ، روزگاری زندگی ، زمینه درس و تحصیل مهیا نمیشد. اگر بعوض کرزی مولانا فرید میبود حالی مرداری اش تمام دنیا را گرفته بود. همان کرزی بود که ایستادگی کرد، هر کس و نا کس موضوع را بالای کرزی می اندازد. هر کس باید حد خود را بشناسد. از میراث بدی کرزی که حساب میکنید چرا از میراث های خوبش حساب نمیکند. همینقدر آزادی مطبوعات را آورده است که حالا مولانافرید هم بر رئیس جمهور انتقاد میکند.

>>>   فرید جان همین چنین است ادامه دولت کرزی از طرف دو شخص شل و ناتوان ادره می شود یعنی شبان غنی و باده بان دوستم اداره کشور از توان این دوشخص ده کیلول متر گذشته است و غنی شبان و دوستم باده بان در غم ملت رنجیده افغانستان بخصوص قندوز آسیب دید نیستند یکی بیرون از ارگ از خاطر پای لنگ برورن شده نمی تواند و دیگر ی آن عیاش دوستم برای عیاشی در این زوهای سخت دشوار کشور به ترکیه رفته است.

>>>   بله فرید جان شما درست میکوین اکر کرزی بول رادرست مصرف میکرد این نبود حل ما فساد را آقا کرزی اورد کس که تادیروز چی نبود امروز ملیونر شوده اکر کرزی بخاتر تقلب به ما تزکره نه داد چون از پاکستان کارت جلی بیارم کشوار به ارجمرج بکشنم ...خدا برکس که به این مردم بیچار زلم میکنم

>>>   مولانا صاحب راست میگوید اما گّپ را تکمیل نکرده که تکمیل میکنم! دولت بیشرم ما میراث ان کرزی است که دست راستش ...بوده ووطن را چور کردند!
شیخ الکپ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است