سمیع: رییس جمهور زیادی خوش باور است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۶    ۱۳۹۴/۷/۱۳ کد خبر: 103594 منبع: پرینت

رییس جمهور زیادی خوش باور است.

فیصل سمیع عضو مجلس سنا گفت: جنگ و مبارزه سرباز ما که در میدان جنگ می جنگد قابل قدر است و نمی توان نادیده گرفت.

وی افزود: عدم مدیریت و عدم هماهنگی میان مسوولان درجه یک در سطوح رهبری و مدیریت در حکومت وحدت ملی می تواند دلایل این فاجعه باشد.

فیصل سمیع در مورد گفته اشرف غنی که نیروهای امنیتی می توانند جنگ را به خوبی مدیریت کند گفت: ما در وضعیتی نیستیم که رییس جمهور کشور خوش و باور و از خود راضی باشد و گفته وی یا به دلیل بی نهایت خوش باور بودن وی است و یا اطلاع درستی از وضعیت کشور ندارد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از خود خواهی وجاطلبی و از خود راضی بودن وعدم اعتماد بر دیگران و هچنان همکاری با طالبان است نه خوش باوری ان

>>>   ذهن رئیس صاحب جمهور را کسانی مانند یون استانکزی وامثال این ها خراب ساخته اند

>>>   من هم با نظر دهندهء اولي موافقم .

>>>   رییس جمهور زیادی خوش باور حتی برای حفظ استانکزی برای سرپرستی وزارت دفاع ملی از قدرت قانون سرپرستی را تغییر داده است. مشارکت عادلانه در رهبری نهادهای امنیتی از اقوام مختلف به وضعیت مثبت در کشور کمک می کند. با این همه ما باید از حادثه درد آور قندوز و بزرگترین گناه نابخشیدنی درس های زیادی را به همراه داشت امیداست که هردو داکتر از این درس ها عبرت گرفته باشند.

>>>   محمد عمر صافی والی کهندژ
غنی کوچی این شخص را از امریکا خواست و کاملاً سنجیده و با هدف در کهندژ والی تعیین کرد۰ اولین والی مقرری او بود۰ حالا که صافی کارش را انجام داده غنی او را نزد خودش خواسته و از او دفاع و حمایت میکند و با چشم سفیدی میگوید اسناد بیاورید

>>>   از خود امید ندارد به زور همین خاْينان ملی استوار است فکر میکند که این ها ستون قدرت اش در ریاست است بهمین لحاظ مرده و زنده خویش را مدیون احسان این ستون پنجم میداند خداوند هر چه زودتر این وطن فروش را رسوا و از این خاک مهو نماید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است