گزارش سمینار آموزشی مسوولان پولیس محلی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۴/۷/۱۳ کد خبر: 103581 منبع: پرینت

سمینار آموزشی یک روزه برای مسوولان اداره پولیس محلی به اشتراک نورالحق علومی وزیر داخله برگزار گردید.

این سمینار که به اشتراک محمد ایوب سالنگی معاون ارشد امنیتی وزارت داخله، محمد سالم احساس فرمانده عمومی امور پولیس، رییس اداره ی پولیس محلی و آمران پولیس محلی ولایات کشور تدویر یافته بود ،نخست نورالحق علومی وزیر داخله با ستایش از کارکرد و نقش پولیس محلی در مبارزه با گروه های هراس افکن در سطح ولسوالی ها، قرا و قصبات کشور گفت: پولیس محلی در جهت مهار فعالیت های هراس افکنان و گروه های تروریستی در همکاری و هماهنگی با مردم محل نقش موثر و تعیین کننده دارد.

همچنان وزیر داخله این سمینار را با اهمیت عنوان نمود و تصریح کرد که به زودی در حقوق و امتیاز منسوبان اداره پولیس محلی بهبود رونما شده و معاش منسوبان این اداره در ولایات از طریق بانک اجرا خواهد گردید.

در همین حال محمد سالم احساس فرمانده عمومی امور پولیس با اشاره به مشکلات فرا راه این اداره افزود: در این سمینار چالش های فرا راه پولیس محلی در ولایت ها مورد ارزیابی قرار گرفته و رهنمود های لازم در جهت رفع چالش های موجود به اشتراک کننده ها ارایه گردید.

فرمانده عمومی امور پولیس افزود که هدف تدویر این سمینارانسجام پولیس محلی، بهبود کار، وروش های بهتر خدمت گذاری به مردم است.

در همین حال، جنرال برامبل مشاور ارشد وزارت داخله، در سمینار یاد شده پیرامون وضعیت موجود نیروهای پولیس محلی صحبت نمود و گفت که بعد از سپردن مسوولیت های امنیتی به نیروهای امنیتی افغانستان، پیشرفت های قابل ملاحظه ای در نحوه فعالیت این نیروها رونما شده و ماموریت حمایت قاطع مصمم است اصلاحات اساسی را در اداره پولیس محلی وزارت داخله به وجود آورده و در جهت مسلکی شدن نیروهای پولیس محلی تلاش بیشتری نماید.

همچنان علی شاه احمدزی رییس اداره پولیس محلی، ضمن اشاره به دستاوردها و پیشرفت های نیروهای پولیس محلی، این نیروها را در امر مبارزه با تروریزم و دهشت افکنی موثر خوانده و از تلاش های جدی در جهت هرچه بهتر وضعیت این نیروها سخن گفت.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   افرين به همه شما صد افرين. شما ازافراد كه مستقيما براي دزدي غارت وكشتن افغانها توسط امريكاييها وبه هدايت وأمر امريكاييها كار مي كند. شما به چه لهجه هاي شرين ونازين ازانها تعريف وحمايت مي كنيد به همين دليل است افغانستان كه چنين رهبران دلسوز وخدا ترس را داراهست كه با عزت ترين ملت دنيا شديم. ماهم يك چند صفت اربكي ها را به شما عرض كنم كه اربكيها نه چرس مي كشد نه بچه بازي نه به مال مردم كاردارد نه به كسي ظلم مي كند فقط براي رضاي خداوند كمر رابسته تارضايت امريكايان را هم داشته باشد وبه خاطر پول حلال يهوديان به كشتن وطنداران خود مي خواهد كه به افغا نستان ووطنداران خود خدمت كند واين ها هست كه راه گلم جمهاي سابقه را ادامه ميدهد وزنده نگاه ميدارد فرق شان اين هست كه انها توسط شوروي ها تربيه وتشويق مي شد واينها توسط امريكاييها.
دلسوز ازقندز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است