بالا حصار قندوز از وجود طالبان پاکسازی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۱    ۱۳۹۴/۷/۱۳ کد خبر: 103571 منبع: پرینت

بالا حصار قندوز از وجود طالبان پاکسازی شد.

فرمانده پولیس قندوز می گوید: پرچم افغانستان دوباره بر فراز شهر قندوز برافراشته شده است، نیروهای دولتی طالبان را در بالا حصار قندوز که یک مکان راهبردی واستراتژیک است درهم کوبیدند و اداره این پایگاه راهبردی را در دست گرفتند اما گفته می شود تعدادی از طالبان در بخش هایی از شهر در خانه های مردم پنهان شده اند.

وی افزود: عملیات تصفیه ای از خانه ها و جاده های این شهر همچنان ادامه دارد و در حال حاضر 75 درصد شهر در اختیار نیروهای دولتی قرار دارد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روز یکشنبه هزاران هزارنفرمردم فاریاب زمین ازعملیات وحشیانه و حیوانی طالبان قندوزراتقبیح کرده ایستادگی خودرابرعلیه طالبان اعلام داشتند.طالبان هم امشب ازدوسمت میمنه ازساعت 9 الی 3 بجه حمله داشته صدهانفرطالبان هلاک وشکست قاطع متحمل شده عقب نشستند.درین حمله هفت نفریک خانواده ازجانب... وحشی به شهادت رسیده است .اینک مردم افغانستان ازحادثه قندوزتجربه گرفته...اآمادگی قیام رادارند.
قره باش

>>>   عجب ملت و حکومت داریم، ریاست امنیت ادعا دارد که اجازه عملیات بر 27 نقطه در قندز از طرف شورای امنیت ملی افغانستان داده نشده است. معاون شورای امنیت ملی در مجلس سنا این ادعا ها را رد میکند. دیروز در مجلس سنا که نمایندگان امنیت ملی ، داخله ، شورای امنیت ملی بودند، چرا این ملت و مجلس سنا از این دو ارگان امنیت ملی و شورای امنیت ملی سوال نکرد. که این برف را امنیت بر بام شورای امنیت ملی می اندازد و شورای امنیت ملی آن را نمی پذیرید. پس مشکل در کجا و در کدام نهاد است که سهل انگاری کرده است. قندز دوباره به دست نیروهای امنیتی آمد، مردم آرام شدند و به کار و غریبی خود ادامه خواهند داد، اما مسئله مهم اینست که بعد از 14 سال و با داشتن این همه نیروهای دفاعی و امنیتی در کندز ، چطور شاهد چنین حادثه باشیم. در قندز همه چیز به شمول عزت ، ناموس مردم کندز، مال و دارائی های عامه و دولتی همه از بین رفتند. مهم این نیست که کندز دوباره گرفته شد. مهم اینست که چرا و روی کدام عوامل چنین حادثه به وقوع پیوسته است. تمام وسایط و تجهیزات نظامی ، سلاح حای خفیف و ثقیل را طالبان با خود برده اند. که این خود یک ضربه بزرگ به اردو است که با چه مشکلات آماده شد و به چه زودی از دست رفت. امید است در زمینه امنیت سایر ولایات توجه جدی و برنامه معقول رویدست گرفته شود.

>>>   طالبان راهشان برحق است این را مردم افغانستان بعدها خواهدفهمید اگرطالبان نبودند اینها افغانستان را بیست سال پیش باهمه داریهایش بلعیده بودندتا وقتی که نیروی نظامی امریکایها درکشورهاباشد جنگ هم درانجاها خواهد بود

>>>   منشاء آن ارگ اشرف غنی است. هیچ کسیدیگری را متهم نکنید. همه چیز مثل روز روشن است.

>>>   طیاره بی ۵۲امریکا است اگرنباشداین عسکرهای معتادان باهیچکس مقابله کرده نمیتوانددریک هفته صاف فلم هندی واری عسکر هاازچرس فروشها باعذر زاری چرس میگرند نفر دولت از رایت عذر زاری کند عجیب است حکومت اول شهرمزاردروازه شادیان دان دروازه بازار باخترآزادوآزادانه چرس سودامی شودعسکروچر س فروشان راگم کندبا ز نیروهای امنیتی با دیو هم مقابله میکند
منان ازمزار شریف

>>>   کسیکه راه باطل طالبان ای اس ای را برحق گوید در حقیقت با عقل قاصر خود بگمراه رفته از دین واسلام وانسانیت بهره ی ندارد کدام اسلام وانسانیت واخلاق انسانی حکم میکند که طفل ومردوزن مسلمان رابنام های مختلف طالبان بکشند ودر بعضی حالات جنون امیزسرببرند قطاالطریقی کنند ومسافرین را قتل کنند مال مردم را به یغما ببرند وبه حریم مردم بدون اجازه ساکنین ان داخل شوند وبر علاوه قتل وبردن اموال ان تجاوز به ناموس مسلمان کنند که این همه جنایات را بالاتر ازان چه گفته شد طالبان انجام داده وهنوز ادامه دارد اکنون که بهانه شان وجود خارجی ها است زمان حکومت مجاهدین یک خارجی هم در کشور وجود نداشت چرا به کمک مستقیم وبالفعل نظامیان پاکستان با سلاح مدرنپیشرفته نظامی پاکستان وموجودیت ای اس ای از سرحد وارد خاک افغانستان شدند وقسمت زیاد کشور را همراه با پاکستانی ها اشغال کردند به همه واضح است که ای اس ای پاکستان زیر نام طالبان به تخریب کشور ما وقتل وقتال مردم ما وترورودشت افگنی بخاطر مقاصد وهدف ناجایز ونادرست شان چنین جنایات را انجام میدهند تا حکومت دست نشانده پاکستان درین وطن مستقر گردد که این هدف نامقدس پاکستان هرگز تحقق نا پذیر است ولو که با هر جنایتی دست زنند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است