تقدیر پادشاه عربستان از برگزار کنندگان حج امسال
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۵    ۱۳۹۴/۷/۱۳ کد خبر: 103554 منبع: پرینت

الریاض عربستان نوشت: سلمان بن عبدالعزیز در پاسخ به گزارش ولیعهد خود از مراسم حج امسال، خطاب به او نوشت که از عملکردش راضی است و خوشحال است که آسیبی به حجاج نرسید.

محمد بن نایف، ولیعهد و رییس کمیته برگزاری حج امروز گزارشی از عملکرد خود و گروهش به پادشاه ارائه کرد و پس از حمد و ثنای پادشاه نوشت: باعث افتخار من است که از طرف خودم و نیروهای تحت امرم برگزاری موفق مراسم حج و روز عید قربان را به شما تبریک بگویم و آرزو کنم که سال های سال زنده و سالم باشید.
با افتخار اعلام می کنم که همه پرسنل امنیتی در همه بخش های وزارت کشور بخوبی به وظایف خود در ایجاد شرایط راحتی و امنیت حجاح عمل کردند و با همکاری نیروهای مسلح که حاضرند جان خود را برای دفاع از کشور بدهند مراسم حج را در کمال امنیت برگزار کردند تا حجاج به آسانی و با لذت کارهای خود را انجام دهند.

ولیعهد سعودی در ادامه با اشاره به اینکه امسال 1 میلیون و 952 هزار و 817 نفر در مراسم حضور داشتند، افزود: در تمام مکان ها و مسیرها در مکه و مدینه امنیت برقرار بود و تجمع بزرگ عرفات و حرکت حجاج به سمت منا و رمی جمره و رفتن به مسجدالحرام و طواف در کمال آرامش و امنیت برگزار شد.
حتی پس از حادثه ای که صبح پنجشنبه رخ داد، مدیریت یگان های امنیتی عالی بود و توانستند این حادثه را پوشش داده و طوری احاطه کنند که آسیبی به عملکرد سایر حجاج نرسد. همچنین امسال از بیماری های عفونی و کرونا هم خبری نبود.

سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان نیز در پاسخ به این گزارش، برگزاری موفق حج را به آنها تبریک گفت و از کمیته عالی حج و نیروهای نظامی و غیرنظامی تشکر کرد و افزود: کنترل آنچه که در منا رخ داد و حفظ امنیت سایر حجاج عالی بود و کار شما را در رسیدن به آنچه که ما برای توسعه حج در نظر داریم سخت تر می کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ... بر آل سعود و خاندان نامبارکش که جان انسان در قابوس آنها جايگاهي ندارد و به نام اسلام خنجر از پشت بر مسمانان مي زنند.

>>>   در فقه اسلامی یک اصل کلی وجود دارد که هرگاه خطر جانی بزای بنده در ادای واجبات موجود باشد عابد مآذون است تا به خاطر رفع خطر و حفظ جان و مال آنرا تعطیل کند مانند نماز جماعت و نماز جمعه و . . .
حفیظالله مسلمیار

>>>   این پادشاه ... سعودی ها از بیخ گوش خودش خبر نداری.این جنایت کاران انشاءالله به زودی به زودی زود راهی جهنم خواهد شد.

>>>   ...بر ال سعود
کجایند آنها که آل سعود را رهبران خود قرار می دهند، ای وای بر ما که هنوز حق و باطلمان مشخص نشده. جنایاتش را نسبت به یمن ببینید مواضع را نسبت به سوریه و افغانستان ببینید او حامی گروه های تکفیری است ... بر آل سعود باید چشم هایتان را باز کنید هم وطنانم
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین

>>>   وای بر این جاهلین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است