القاعده: از پوتین انتقام سختی خواهیم گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۱    ۱۳۹۴/۷/۱۳ کد خبر: 103543 منبع: پرینت

گروه تروریستی القاعده مسکو را بدلیل حملات جنگنده‌های این کشور به مواضع تروریست‌ها در سوریه، تهدید کرد. این گروه تروریستی مدعی شد با اتخاذ اقدامات تلافی‌جویانه، سوریه را به «قبرستان روسیه» تبدیل خواهد کرد.
القاعده تهدید کرد از روسیه بدلیل حملات جنگنده‌های این کشور به مواضع جبهه النصره انتقام سختی خواهد گرفت.

به گزارش ساندی اکسپرس، گروه تروریستی القاعده مسکو را بدلیل حملات جنگنده‌های این کشور به مواضع تروریست‌ها در سوریه، تهدید کرد. این گروه تروریستی مدعی شد با اتخاذ اقدامات تلافی‌جویانه، سوریه را به «قبرستان روسیه» تبدیل خواهد کرد.

جنگنده‌های روسیه از چهارشنبه گذشته بیش از ۶۰ حمله هوایی علیه مواضع تروریست‌ها انجام داده‌‌اند. «ژنرال آندری کارتاپولوف،» یک مقام بلندپایه ستاد مشترک روسیه، گفت: «ما موفق شده ایم به شکل قابل توجهی قوای نظامی تروریست‌ها را کاهش دهیم؛ وحشت و فرار در صفوف آنها مشاهده می شود.»

بیش از ۵۰ پایگاه گروه‌های تروریستی - از جمله انبار مهمات و اردوگاه های آموزشی - در این حمله‌ها هدف قرار گرفته اند. «ایگور کوناشنکوف،» سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد جنگنده های «اس یو ۳۴» و «اس یو ۲۴ ام» یک پایگاه تروریست‌ها و انبارهای سلاح داعش را در شهر معره النعمان سوریه منهدم کردند.

«جبهه النصره،» وابسته به القاعده، به روسیه هشدار داد در صورت تداوم حملات هوایی این کشور علیه مواضع تروریست‌ها در سوریه، این گروه به جذب عناصر تروریستی جدید اقدام خواهد کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این یک عمل فوق العاده کاری بر پیکر دشمن نا معلوم جهانی است, کشور های که این پدیده شوم را بوجود آورده و از طریق آن میخواهند بقای قدرتمندی خود را در جهان گسترش دهند باید بدانند که این کره خاکی صرف جایگاهی آن قدرتمندان نیست که هر چه بخواهند بکنند, روزی فرا خواهد رسید که چهره های منحوس این گرداننده گان در نزد بشریت افشا شود, بازهم دیری نخواهد بود, بهتر است تمام بشریت با یک صدا در برابر این همه بی عدالتی ها به پا خیزند.

>>>   القاعده؟؟؟ خخخخ مورچه چیه که کله پاچه ش چی باشه.

>>>   ازین معلوم شد که حملات هوائی امریکا و ائتلاف کننده هایش همه دروغ بوده است و گرنه تا حالا چنین لاف و گزاف بر ضد امریکا و متحدانش نیز میبود ، یعنی که حملات هوائی به ضد تروریستان توائتلاف امریکا دروغ محض بوده است و بنا حق طیارات خود را مانور داده ان و این روسیه است که فغان شانرا براورد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است