دیدار والی لغمان با وزیر مبارزه با مواد مخدر
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۲    ۱۳۹۴/۷/۱۲ کد خبر: 103529 منبع: پرینت

والی و نمایندگان مردم لغمان در شورای ملی بخاطر مبارزه جدی علیه مواد مخدر با وزیر مبارزه علیه مواد مخدر دیدار نمودند.

در این ملاقات که به‌تاریخ 8 میزان 1394 خورشیدی در وزارت مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت. سلامت عظیمی وزیر مبارزه با مواد مخدر، عبدالجبار نعیمی والی لغمان، نمایندگان مردم لغمان در شورای ملی و برخی دیگر از مسوولان وزارت مبارزه با مواد مخدر اشتراک نموده بودند.

والی لغمان ضمن وعده جدی و حمایت مردم بخاطر محو مواد مخدر می گوید: با مردم از تمام اقشار علمای دین، بزرگان، متنفذان، جوانان و مسوولان حکومت به این فیصله رسیدیم که کشت کوکنار در این ولایت صفر شود.

نعیمی گفتند: مردم لغمان در وضعیت بد اقتصادی قرار دارد و سطح بیکاری در این ولایت بسیار بالا است. ایشان ضمن توجه ویژه وزارت به این ولایت از وزیر مبارزه علیه مواد مخدر تقاضا نمودند که پول تشویقی ای را که در بدل صفر شدن ولایات از وجود مواد مخدر به آنها در نظر گرفته می شود در اختیار این ولایت بگذارد.

وزیر مبارزه با مواد مخدر از کمپاین جدی آگاهی عامه که والی و مردم لغمان علیه کشت، استفاده، قاچاق و تولید مواد مخر به راه انداخته اند تشکر نمود و وعده نمود که مطابق قانون و پالیسی های وزارت مبارزه علیه مواد مخدر، به این ولایت توجه جدی نماید.

نمایندگان مردم لغمان در شورای ملی هم صحبت نمود و تمام خواسته های والی این ولایت را خواسته های مردم خوانده و عده نمودند که اگر به خواسته های مردم این ولایت توجه شود، به زودترین فرصت این ولایت از ولایات درجه اول در بخش امنیت، حکومتداری خوب و انکشاف مثبت خواهد بود.

قابل یادآوری است که وزارت مبارزه علیه مواد مخدر از طریق برنامه تقدیر از اقدام های خوب سفارت آمریکا تا حال چهار پروژه را در لغمان زیرکار دارد که در مراحل مختلف قرار دارد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است