پاکستان: طالبان با داعش یکجا خواهند شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۷    ۱۳۹۴/۷/۱۲ کد خبر: 103524 منبع: پرینت

مقام های ارشد نظامی پاکستان هشدار می دهند که اگر در افغانستان صلح تامین نشود، طالبان افغانستان با گروه داعش یکجا خواهند شد.

جنرال راحیل شریف رییس ستاد مشترک ارتش این کشور می گوید: اگر حکومت افغانستان موفق نشود که طالبان مسلح را به میز مذاکره و گفتگو بکشاند، این گروه برای رسیدن به اهداف اش به داعش خواهد پیوست.

شریف که روز شنبه در موسسه امنیتی و دفاعی رایل یونایتید سرویس در لندن سخنرانی می کرد، گفت: گروه داعش نسبت به القاعده خطرناک تر است و اردوی کشور اش تلاش می نماید که از نفوذ سایه این گروه در پاکستان جلوگیری نماید.

شریف تصریح کرد، برخی از حلقات در پاکستان با گروه داعش نزدیکی دارند که این موضوع می تواند در آینده به یک خطر تبدیل شود.

این در حالی است که العدنانی یکی از سخنگویان گروه داعش در عراق با پخش یک نوار صوتی به طالبان افغانستان هشدار می دهد که به آنان تسلیم شوند و در غیر آن سرکوب خواهند شد.

قاری زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چون برنامه خود ارتش و استخبارات پاکستان همین است که طالبان جایشان را به داعش تبدیل کنند، این ... پاکستانی موضوع را واضح تر بیان کرده...
احمدی

>>>   ایـــن از صلاحیت پاکستان است که مزدورانش را جدا جدا وظیفه میدهد یا مدغم میسازد اشرار بهر طرقی که بجنگند دم شان زیر پای آی اس آی است
(( ر ))

>>>   ...جنرالک پاکستانی پلاستیکی,... بر شما کثیفان پنجابی نیاکان شما را نیاکان ما به کام مرگ برده بود ما شما را هم میبریم تشویش نکنید فقط زمان همه چیز را تغیر خواهد داد و شما بزودی همرای تمام لانه های کثیف تان نابود میشود, شما هنوز قوت افغان ها را احساس نکرده اید وقتی در میدان آمدید باز به معنی افغان و افغانیت پی میبرید بهتر است یک بار دو بار و سه بار فکر کنید که با کدام نژاد و ملت روبرو استید, انشا الله بزودی با باداران تان به نقطه صفری میرسید.

>>>   برادران عزیز باید در مقابل پلانهای شوم پاکستانیها و امریکا و غربیها متحد شوید . پاکستان و غربیها هر گز در افغانستان صلح نمیخواهند . در مقابل پاکستان و غرب متحد شویم یگجا شویم .

>>>   پاکستان به مرکز ساخت تروریستهای انتحاری پاکستانی انگلیسی امریکای فرانسوی تبدیل شده . مرگ بر پنچاپی . داعش و طالب چوچه های امریکا و غرب پاکستانی .

>>>   پاکستان جنایتکار ومرکز ترورستان جهان پاکستان هرروز شیطان صفتانه یک دسیسه نو را علیه افغانستان براه می اندازد اکنون خبر ادغام داعش وطالبان را میدهند تا ازین کار شان از باداران خارجی شان پاداش بیشتر بگیرند وهمچنان نوع تهدید بجانب افغانستان است تا مانند گذشته ها دولت افغانستان را بنام صلح بی معنی وبی نتیجه سرگرم سازند وخود شان بواسط جاسوسان شان جنایت های دیگری را در افغانستان طراحی وبه انجام رسانند طوریکه در گذشته با شیطانت تام چنین کاری را انجام دادند .

>>>   استخبارات پاکستان این پروسه را از مدت ها قبل پلان کرده وبرای همین می خواست چند ریش سفید اشرار را با حکومت یکجا بسازد وافرادجنگی را به داغش بسپارد پاکستان هرچه بخواهد میتواند چون استخبارت فعال ووطندوست دارند آنها برای تامین منافع کشورشان به هرکاری دست میزنند . متاسفانه که در افغانستان تا حال سازمان استخباراتی فعال وجود ندارد که پلان های پاکستان را خنثی کند تعدادیکه بنام امنیت ملی به اساس قوم سمت تنظیم به این ارگان جای گرفته اند اکثرا مصروف انتقام جوئی دسیسه بازی سرقت اختطاف تقلب که همه این هارا رسانه های داخلی گذارش میدهند مصروف هستند مثلا یک گروپ از خادیست های سابق با یک ودو تن از افراد امنیت موتر های شخصی مامورین یک اداره دولتی را سرقت میکنند تعداد دیگر اینها درخدمت کمپنی های شخصی هستند ازین امنیت هیچ انتظاری کس نباید داشته باشد
ر

>>>   سیصد گل سرخ یک گل نصرانی
ما را ز سر بریده می ترسانی
ما گر ز سر بریده می ترسیدیم
در محفل عاشقان نمی رقصیدیم

در محفل عاشقان خوشا رقصیدن
دامن ز بساط عافیت برچیدن
در دست سر بریده ی خود بردن
در یک یک کوچه کوچه ها گردیدن

هرجا که نگاه میکنم خونین است
از خون پرنده ای گلی رنگین است
در ماتم گل پرنده میموید و گل
از داغ دل پرنده داغ آجین است

فانوس هزار شعله اما در باد
می سوزد و سرخوش است و چین واچین است
یعنی که به اشک و موی خود گم نکنید
از عشق هر آنچه می رسد شیرین است

در آتش و خون پرنده پر خواهد زد
بر بام بلند خانه پر خواهد زد
امشب که دوباره ماه بالا آمد
می آید و باد پشت در خواهد زد

یک ساقهٔ سبز در دلم خواهد کاشت
مهتـــاب بر آن شبنم تـر خواهد زد
صد جنگل صبح در هوا می شکفد
خورشیـــــد به شاخه ها شرر خواهد زد

>>>   بسیار عالی. سروده های حماسی مردمی که به دل چنگ می زند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است