عواید شهرداری پنجشیر کاهش یافت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۷    ۱۳۹۴/۷/۱۲ کد خبر: 103521 منبع: پرینت

محمد ثنا پناه، شهردار ولایت پنجشیر از کاهش 28 درصدی عواید این اداره خبر داد و گفت: عواید این اداره در 6 ماه نخست سال روان خورشیدی به بیش از 2 میلیون افغانی رسیده است که 28 درصد کاهش را در مقایسه به سال گذشته در زمان مشابه نشان می دهد.

به نقل از روزنامه اقتصادی، وی اظهار داشت که عواید این اداره در سال روان بیشتر از 5 میلیون افغانی پیش بینی شده بود، درحالی که 2 ملیون و 721 هزار و 400 افغانی را در جریان 6 ماه اول امسال با 28 درصد کاهش جمع آوری شده است.

به گفته پناه، علت کاهش عواید دراین اداره عدم ارایه خدمات بیشتر به شهروندان بوده است و درگذشته موسسه های خارجی شهرداری پنجشیر را در عرصه ارایه خدمات همکاری می کردند اما بعد از اینکه موسسه های خارجی این ولایت را ترک کرده اند شهرداری بودجه کافی بدسترس نداشته تا خدمات بیشتر را به شهریان ارایه کند، لذا شهروندان حاضر به پرداخت صفایی خویش نمی باشند و این درسال بعدی نیز ادامه خواهد داشت.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خـیـــــــــر است عـواید تلفون ها دریک هفته 78 ملیون شده کمبودی هارا جبران میکند آفــرین وزیرمخابرات با این ابتکار شیرین گل پیش از وزارت وسنگین درحال وزارت صرف به فکر خودبو.د

>>>   بدی در این است که مالیه شاه وگدا یکسان اخذ میگردد این هم بی عدالتی است باید نظر به عاید اخذ میشد

>>>   کدام شهر که شهرداری داشته باشد. درپنجشیرهمه کوه ودره است وزمرد را خود پنجشیری ها قاچاق میکنند.

>>>   ... پنچشیر شهر نیست . بروببین که پنچشیر کاملا مدرن شده وهمه جا برق ووسایل مورد ضرورت مردم است.زمرد هم حق مردم است...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است