انگار عبدالله فراموش کرده...
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۴/۷/۱۲ کد خبر: 103518 منبع: پرینت

اسم اش عبدالله عبدالله است، خانواده اش در هند، لباسش دالری، هویت اش جهادی؛ انگیزه اش آرایش؛ هدف اش خودنمایی، تفکر اش پوچ و خیالی، مقام اش اجرایی، جایگاه اش فرا قانونی، صلاحیت اش نمایشی و پوشالی، دم و دستگاهش طفیلی، صحبت هایش تکراری، اکت و اکشن اش ماندیلایی، سواد اش پرستاری، ادعایش انسانی و همراهانش بکلوریایی.
آره ایشان رییس اجرایی حکومت وحدت ملی هست و تا به حال که حدود شش روز از فاجعه پیش آمده در قندوز می گذرد جناب عالی، نه مدضعی دارد و نه هم موقفی.

انگار عبدالله فراموش کرده است که رای اکثریتی را از قندوز داشت. البته این را فراموش نکرده و خوب می داند که قندوزیان حمایت اش کرده بودند زیرا زور همین مردم بود که او جاده ها را میخکوب کرده بود اما این را نمی داند که عزیزان قندوزی در بدل هر ورق رای که به نفع عبدالله استفاده کرده بودند امروز به همان میزان لعن و نفرین نثار روح پر فتوح جناب ایشان می کنند.

زیرا او که خود را فرد شماره دوم حکومت غیر قانونی وحدت ملی می داند، سکوت پیشه کرده و هیچ بر زبان نیاورده است.

بله در نتیجه باید گفت که و این است عبدالله، مدافع ارزش و ها و جهاد و نمی دانم چند حرف مفت دیگر..


میثم احسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هم تباران عزیز بیائید فراتر به اندیشیم مایک قوم نیستیم یک ملت استیم درد آن تاجک بدخشی درد من است دردآن تاجک قندوزی تاجک بغلانی وخلاصه درد آن تاجک که دراین کره زمین زنده گی من کند دردمن است ناموس آن ناموس ملی من وتو است مایک ملت قهرمان مجاهدوالحمدلله مسلمان استیم نبایدگذاشت که عده ازقبیله فاسد یهودسلیمان کوهی قصدنابودی من وتوراداشته باشدوبالای عزت و ناموس ماخیانت وظلم کند بیا ای هم تبارعزیز دست مراتوبگیرومن دست توبسیج شویدمتحدشوید اتفاق کن و درس عبرت وپند بدهیم برآن قبیله فاسدجنایت کاران تاریخ که به دستوربیگانگان چهل سال است که من وتورا می کشد ودرحق ما جنایت وخیانت می کند آخر ترا چی شده که غافل وبی پروا استی مگرتوازنسل خراسان نیستی مگرتاریخ باباواجدات قهرمانت راهمچو ابومسلم خراسانی حبیب الله خان غازی کلکانی میرمسجدی خان کوهستانی میربچه خا کوهدامنی واحمدشاه مسعود فراموش نموده ای که برضد قبیله های ظالم جهادمقاومت وایستاده گی نمودن وامروز نام و نشان شان به خط زرین درتاریخ نوشته است برخیز غافل مباش وباملت خراسان هم دست و هم پیمان باش ما هرگزآن بیرق فرمایشی انگلیس راقبول نداریم بیرق ماهمانابیرق مقاومت خراسانیان است و نام و نشان ماهما نا خراسانی خراسانی الاصل ایم من هرگزافغان یهود نیستم بیائید نام و نشان گذشته وحقیقی خود را دوباره زنده نگهداریم که سال های قبل قبیله جنایت کارتاریخ به او به چشم بدنگرسته بود و انتقام خون شهدای ملت مارا که درقندوزبدخشان ودیگرولایات به نام تاجک کشته می شوندبگیریم

>>>   ... چند روز دیگه ره هم پیش میزبان های خود تیر کده بعد از او میایه. امریکا و نیویارک، جیزگر ها و میز بان وخت ... شان هم بودند. رفاقت شان از 30 سال پیش شکل گرفته. آب ها که از آسیاب ها افتاد، مودل افغانی، با بوی یخن و گل روی سینه تشریف میارن و صدای خوده به شکل مصنوعی "غور" ساخته و راجع به "دست آورد " های خود یک چند پف و پتاق میکنه. باز میبینین ان شآلله !

>>>   هردو رهبران حکومت اعم از ریس جمهور و ریس اجرایی انچه به ملت تعهد بسته بودند تا کنون عمل نکرده اند اما ریس جمهور در یک قسمت تعهد خود که در زمان کمپاین انتخاباتی بمردم قندهار وعده داده بود عمل کرده است که عبارت از همکاری با طالبان ورهایی انها از زندان های کشور خوب عمل کرده است درین مورد نمبر ۱۰۰را از ان خود کرده ولی در سایر موارد صفر نمره را از ان خود کرده است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است