بدخشان در پهلوی نیروهای امنیتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۱    ۱۳۹۴/۷/۱۲ کد خبر: 103514 منبع: پرینت

بدخشانیان قهرمان در برابر هجوم افراد ناآگاه بنام طالب ها در حمایت ازنیروهای مردمی رستاخیز عظیمی را ایجاد کردند.

در کل بدخشانی ها از کابل تا دورترین نقطه سرزمین بدخشان از رییس جمعیت تا وکلا علما بزرگان و فرماندهان جهادی استادان دانشگاه روشنفکران تحصیل کرده ها جوانان و دانشگاهیان تجار و دکانداران و درکل تمامی مردم مقاوم و بطورخاص فرماندهان جهادی و مجاهدان غیور و فهرمان بدخشان در یک هماهنگی کامل به منظور دفاع از بدخشان در پهلوی نیروهای امنیتی شان قرار گرفتند و هر کس در هر بخش کاری از دستش پوره بود انجام دادند.

ما که در کابل بودیم لحظه ای آرام نبودیم ازجمع شدن بزرگان گرفته تامطالبه نیازمندی های میدان نبردازمقامات صاحب صلاحیت و تماس های بی وقفه با فرماندهان و رزمندگان خط اول نبرد لحظه ای درنگ نکردیم انشاالله اگر خدا بخواهد وسیله انتقال میسر شود خودها را همین امروز به جمع شما می رسانیم. کسانی که من را می شناسند می دانندکه انسانی نبودم که کارهای نمایشی انجام بدهم و در چشم هرکس خود را بزنم و از اوضاع پیش آمده به نفع شخصی ام استفاده نمایم.

آنچه درتوانم بوده بحیث یک فرزندخطه بدخشان اول به نیت کسب رضای پروردگار و دوم به منظورخدمت به مردم مظلوم بدخشان انجام دادم. من هیجگاه نمی خواستم راجع به تلاش های که ازجانب جمع ماانجام یافته دررخنامه های اجتماعی بیان کنم امابه دلیل اینکه نسل جوان امروزی منبع دریافت معلومات شان شبکه های اجتماعی می باشد و مبتنی برآن قضاوت نموده احساسات شان را تبارز می دهند. من بحیث یک مجاهد بدخشانی از فداکاری نیروهای امنیتی که بگونه واقعی فداکاری کرده اند نه آنهایی که بزدلانه فرار نمودند ستایش می کنم و از شجاعت و همت فرماندهان جهادی و مجاهدان قهرمان بدخشان قدردانی می نمایم.
به امید بدخشان آرام وبا امن

سایق


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است