بزرگترین برنامه آمریکا در هرات آغاز شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۰    ۱۳۹۴/۷/۱۲ کد خبر: 103512 منبع: پرینت

مرحله مقدماتی بزرگترین برنامه اداره انکشافی آمریکا که به نام ابتكار تقويت اداره محلی یا (اسلا) نامیده می شود، از سوی مسوولان دفتر USAID با مقام ولایت و مسوولان اداره محلی به هزینه حدود 3 میلیون دالر، در بخش های ظرفیت سازی، حمایت از برنامه های اداره محلی و توانمندسازی ادارات در ولایت هرات آغاز شد.

به گزارش روزنامه اقتصادی، محمد آصف رحیمی والی هرات، با استقبال از آغاز این برنامه هرگونه همکاری اداره های مختلف را بخاطر تطبیق آن اعلام نموده و برنامه ریزی بخاطر بالا بردن توانمندی های مسلکی کارمندان ادارات و حمايت ازحاکمیت های محلی و نياز به تداوم حضور موسسه های بین المللی بخاطر حمايت از فعاليت های اداره ها را مهم و ارزنده خواند.

رحیمی بر استخدام نیروی انسانی مورد نیاز این برنامه از بین کادرهای مسلکی و جوانان تحصیل کرده ولایت هرات نیز تاکید نمود و خواهان برنامه ریزی بخاطر تدارک دوره های ماستری و دکترا برای کارمندان علاقمند پیگیری آموزش عالی درخارج کشور شد.

برنامه ابتكار بخاطر تقويت اداره محلی، با تمركز برحوزه های رشد اقتصادی ،تقويت همكاری نهادها و اداره های محلی و حمايت از دولت، از طریق برنامه ريزی بودجه ولايتی، ظرفيت سازی، حمايت فراگير با در نظر گرفتن نقش زنان در حكومت، شموليت جوانان، خلاقيت و تداوم پايدار در سطح چندین ولایت از جمله هرات عملی می شود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امریکا در جایی برنامه ها را اغاز میکند که میداند چقدر زودتر مردم ان محل را به سوی انحرافات جزب کرده میتواند

>>>   دوست عزیز مردم هرات بسیار با فرهنگ هستند وانحرافات نسبت به سایر نقاط کمتر است پس شما مواظب خودت باش

>>>   یو اس ای آیدی یکی ازشعبات نهایت در پرده مخفی استخباراتی وجزء اساسی سی آی ای میباشد.زیر کاسه نیم کاسه است. خیلی خطرناک ومهیب به هردو مملکت همسایه.
احتمال دارد این پلان تخریب کاری خطرناک علی ه دو کشور همسایه باشد. درزمینه باید زیاد غور شود تا وطنفروشی وخیانت در ازخو وهمسایه رخ ندهد. آمریکا برادر کوچک ودر سرمایه برادر بزرگ انگلیس شیطان روی زمین است.باید متوجه عواقب مسئله بود. بلی قرارداد امنیتی خائنانه را نیز به نیرنگ بالی افغانستان به امضا رساند که خوش خدمتی حنیف اتمر چاپلوس درین مسئله احتمالا اورا در آینده بریاست جهوری ویا کدام خیانت دیگری امریکا در مدنظر دارد.
تمت وبالخیر عزیزجان

>>>   بزرگترین برنامه آمریکا در هرات نه بلکه برای تمام جهان اسلام به خصوص برای مردم مسلمان افغانستان را به سوی انحرافات از هر نوع افزاری که بتواند میکشاند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است