صدیقی: مناطق ناامن پاکسازی خواهد شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۲    ۱۳۹۴/۷/۱۲ کد خبر: 103506 منبع: پرینت

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله در یک نشست خبری، از راه اندازی عملیات های پاکسازی در ولایت های قندوز، تخار، بدخشان و ننگرهار خبرداد.

سخنگوی وزارت داخله، ضمن محکوم کردن جنایت های طالبان در قندوز که منجر به کشته و زخمی شدن غیر نظامیان و آسیب رسانی به اماکن غیر نظامی در این ولایت شده، گفت: نیروهای امنیتی افغانستان بگونه هماهنگ و مشترگ سرگرم پاکسازی برخی از مناطق در ولایت قندوز بوده و عملیات پاکسازی با موفقیت در چند نقطه شهر قندوز به پیش می رود.

وی با بیان این که هفته گذشته بدترین هفته برای هراس افکنان طالب بوده است، تصریح کرد که تنها در جریان عملیات پاکسازی قندوز، نزدیک به 300 هراس افکن طالب که شامل هراس افکنان خارجی نیز می شود، کشته شده و 80 هراس افکن دیگر به اسارت نیروهای امینتی کشور در آمده اند.

صدیقی افزود: هراس افکنان طالب در اماکن مسکونی و در میان مردم پنهان شده و از همین رو نیروهای امنیتی، با آن که نیروهای تازه نفس دیگری نیز به قندوز رسیده اند، با دقت و احتیاط بیشتری عملیات پاکسازی را ادامه داده و در جستجوی هراس افکنان می باشند.

سخنگوی وزارت داخله همچنان به عملیات های پاکسازی در ولایت های تخار، بدخشان و ننگرهار نیز اشاره نمود و گفت که در این عملیات ها نیز نیروهای امنیتی کشور پیشرفت های قابل ملاحظه یی داشته و تلفات سنگینی را بر دشمن وارد کرده اند.

وی تصریح کرد که ولسوالی بهارک ولایت بدخشان از وجود هراس افکنان به کلی پاکسازی شده و در جریان یک حمله هوایی، مولوی فصیح الدین والی نام نهاد هراس افکنان طالب برای بدخشان نیز در جریان این حمله کشته شده است.

صدیقی همچنان از وارد آمدن تلفات سنگین به افراد گروه تروریستی داعش در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار خبر داد و گفت که در نتیجه یک عملیات پاکسازی که از سه روز به این سو در این ولسوالی راه اندازی شده، 20 عضو این گروه کشته شده و 20 تن دیگر شان زخمی شده اند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان جنايت کار هست امريکا از آ ن جنايتکار تر جنگ آ خر براى کاهش کشت خشخاش بود و اگر نه امريکا وبريتانيا دلشان براى مردم نسوخته که بخوان اونها رو از شر طالبان نجات بدن اينو بارها با در حملات هوايى نشان دادن واخيرا هم به بهانه آ زادى قندوز يک بيمارستان رو هدف قرار دادن وگفتند ببخشيد اشتباه شد چطور اشتباه شد درصورتى که شما هدف پنجاه سانتى رو تشخيص مىدين نقشه افقانستان رو مثه کف دست مىشناسيد اونوقت تشخيص ندادين بيمارستان رو ودهها دکتر وغيرنظامى زخمى رو بمباران کرديد خوشا به شرفت اشرف غنى که خوشحال شدى که امريکا عذرخواهى کرده واقعا از خدا شرم نمى کنى به خاطر چند روز دنيا ومقام اينجورى پاچه خوارى امريکا رو مىکنىمن به مردم مظلوم افغانستان تسليت مى گم انشاالله هرچه زودتر مردم با هم متحد شوند وکشور رو از لوث وجود اجنبى ودست نشانده اجنبى نجات داده وحاکم از دل ملت انتخاب بشه که درد مردم رو درک کنه وفقط نمايش قدرت وفرهنگ نده بلکه عمل کنه آ مين.
آ. آ. از تهران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است