حملات روسیه باعث تضعیف داعش شده است
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۶    ۱۳۹۴/۷/۱۲ کد خبر: 103487 منبع: پرینت

روسیه اعلام کرد حملات هوایی این کشور علیه مواضع داعش تا حدود زیادی موجب تضعیف این گروه تروریستی شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، یک مقام ارشد در ارتش روسیه می گوید جنگنده های این کشور طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۶۰ بار مواضع داعش در سوریه را هدف قرار داده اند. «آندره کارتاپولوف» از مقامات ستاد مشترک ارتش روسیه گفت: حملات هوایی روسیه بیش از ۶۰ حمله کرده اند که از این میان ۵۰ مورد موفقیت آمیز بوده است که طی بیشتر این حملات از پایگاه هوایی میمیم صورت گرفته است.

وی افزود: ما این حملات را نه تنها افزایش خواهیم داد بلکه شدت آنها را نیز زیاد می کنیم تا زمینه نابودی کامل داعش در سوریه را فراهم کنیم. این مقام نظامی روس همچنین خطاب به مقامات آمریکایی هشدار داد حملات هوایی نیروهای ائتلافی به رهبری آمریکایی نباید در حریم هوایی جنگنده های روسی انجام شود.

وی پیشنهاد کرد برای حملات هوایی مشترک با روسیه با مقامات این کشور مذاکرات مستقیم ادامه یابد. به گفته کارتاپولوف در اثر حملات هوایی در حدود ۶۰۰ شبه نظامی وابسته به گروه داعش از سوریه به سمت اروپا و کشورهای دیگر فرار کرده اند.

بر این اساس اطلاعات به دست آمده نشان می دهد مناطق تحت اشغال داعش به تدریج در حال آزاد شدن است و امید می رود حملات هوایی بیشتر بتواند به تضعیف بیشتر داعش منجر شود. روسیه در حال حاضر در حال جستجوی مسیر فرار داعشی ها به سمت اروپاست و در تلاش است افراد در حال فرار را مورد هدف قرار دهد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باد روسیه در سراسر جهان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است