ناطقی: در پروسه صلح روی طالبان حساب نکنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۶    ۱۳۹۴/۷/۱۱ کد خبر: 103479 منبع: پرینت

در مساله صلح هیچ حسابی روی طالبان باز نمی کنم.

محمد ناطقی یکی از اعضای هیات مذاکره کننده با طالبان گفت: در مساله صلح هیچ حسابی روی طالبان نمی توان باز کرد.

وی افزود: طالبان ثابت کرده اند که یک گروه سیاسی نبوده، بلکه یک گروه مطلق نظامی هستند و هیچ منطق سیاسی نداشته و پایبند به هیچ معیار و اصول سیاسی نیستند.

بر باور وی طالبان به ابزاری در دست استخبارات پاکستان و کشورهای منطقه برای رسیدن به اهداف آنان مبدل شده اند و با این روند نمی توان بر طالبان در جریان صلح حساب کرد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوب است افرين به عقل خداوند داده به شما. ازدست چنين جاهلان كشور به اين حال رسيده. طالبان با شما صلح نمي كند با امريكايان صلح كند حكومت مزدور نه صلاحيت جنگ ونه صلح دارند
مبارز ازكابل

>>>   آی اس آی را راضی کنیبد همه کار درست میشود

>>>   صلح با طالبان از اول تا کنون یک اشتباه سیاسی رهبران ما بوده واکنون در حادثه قندوز بکلی ثابت شد که صلح با طالبان این شیطان های قرن موجود وخودفروخته شده های بی غیرت که نه دین را می شناسند ونه ناموس را ندای صلح خواهی با چنین مزدوران ای اس ای جز ضیاع وقت وقتل بیشتر مردم بدست این گروه وخیانت به مردم سرزمین رنجکشیده از دست طالبان دیگر چیزی بوده نمیتواند باشد وبا عنوان صلح زندانیان طالب را رها کردن از زندان ها کار سازی شده که گویا باین پیش امد صلح در کشور تامین میگردد درحالیکه روحیه نظامیان ما را تضعیف کرده اند دیگری کار به نفع صلح نشده است طالبان هزاران جنایت نابخشودنی را مرتکب میگردد ولی ریسان جمهور ما در گذشته وحالا از انها تقاضای صلح را میکنند واکنون از کیسه خلیفه بخشیدن دندغوری را مکان امن طالبان طی سندی گلاب منگل وزیرسرحدات با دستور ریس جمهور اشرف غنی احمدزی بخشید در حالیکه مردمکشور وبخصوصمردم منطقه به این سند راضی نبوده انرا یک خیانت ملی میدانند امضا کننده انرا قابل محکمه ومجازات میدانند سرزمین این کشور مال مال شخصی وزیر ویا کسی دیگر نیست کهبه هر کسی خواسته باشند بخشش کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است