تكرار تاريخ در قندوز
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۳    ۱۳۹۴/۷/۱۱ کد خبر: 103459 منبع: پرینت

با كمال تاسف بار ديگر شاهد تكرار تاريخى مى شويم كه تصورش بعد دست آورد بزرگ روند دموكراسى و حمايت بين المللى نه تنها دشوار بلكه براى حكومت شرم آور محسوب مى گردد.

سقوط ولايت قندوز و بعد هم ولسوالى هاى از ولايات شمال و شدد گرفتن تهديدات امنيتى از جانب دشمنان قسم خورده در ولايات جنوب غرب افغانستان و سكوت معنى دار و بعد هم صحبت مجهول مسوولان حكومت در قبال اين حوادث كه منجر به خدشه دار شدن اذهان عموم، قتل افراد بى گناه و غارت دارايى هاى عامه، مخصوصا شهروندان قندوز آنهم درست در سالگشت تشكيل حكومت وحدت ملى گرديد، معرفى جز ضعف، عدم توانايى و مهمتر از همه عدم تعهد و همبستگى رده هاى مختلف حكومت، در قبال وعده هاى سپرده شده ى شان به مردم و عمق بازى هاى سياه سياسى نمي تواند باشد.

هر چند دشمنان مردم افغانستان بارها ثابت کرده اند که برای تداوم و تشدید این دشمنی با ملت افغانستان از هیچ جنايتى دریغ نمی ورزند و از کوچک ترین فرصت برای قربانی گرفتن از مردم بیگناه و بیدفاع ما کار می گیرند ولى نهايت اقدام مسوولان، معذرت خشک و بستن چشم شان بر حقايق با تصور اينكه مردم ناآگاه و نا بينا اند، است.

نياز است تا شخص رییس جمهور و سران حكومت وحدت ملى، با كنار گذاشتن تنش هاى درون حكومتى و با تكيه بر تعهدات و مسووليت هاى شان در قبال ملت شريف افغانستان، موضع خود را در قبال دشمنان مردم به صورت واضح و شفاف تعریف، ستون پنجم را محاكمه و افشا و اقدام لازمى را قبل از وقع همچو حوادث انجام دهند تا بیش از این مردم ما جان و مال و عزیزان شان، همه روزه قربانی سیاست های مبهم نگردد.
ورنه بار سنگين، نقش زمين خواهد شد.

آزيتا رفعت


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کدام رئیس جمهور؟ ایشان به نفع قوم خود کار میکنند و سایرین در غم آرایش ، تداوی و دیدار آنانی که دست شان را میبوسد عده ای هم در سفرهای خارجی وای به حال مردم بیچاره غیر پشتون که مورد حمله ، تجاوز، غارت، کوچ اجباری و .... قرار میگرند!

>>>   دیگر چاره نیست بغیر آن که تاجیک ها و ازبک ها ناقلین جنوب دشمن اجدای خود از قندوز برون کنند.

>>>   اګر کشید ن ناقلین باشد باید کابل هم تخلیه شود جتی تمامی ولایت ها ؟ دوست عزیز این تخلیه کردن ها درد را دوا نمی کند بهتر است زندګی کردن را یاد ګرفت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است