دختران تاجیک را با خود بردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۳    ۱۳۹۴/۷/۱۱ کد خبر: 103456 منبع: پرینت

به زن تاجیک تجاوز كردند، اموال تاجیك ها را به غارت بردند، مادرانی كه فرزندان شان فرار كرده بودند به بد ترین شكل توهین و تحقیر شدند، عده ای زیاد را به قتل رساندند به جرم تاجیک بودن، به مسعود بزرگ توهین كردند و تصویر ایشان را تكه و پاره كردن، طلا فروشی ها و صرافی های تاجیک ها را چور و چپاول كردند، از تاجیک ها باج گرفتند،حالا هم كه می روند دختران تاجیک را با خود می برند.

كسانی كه داد از برادری با پشتون ها می زنند كجا هستند بیایید به قندوز ببینید كه پشتون ها كردند با ما اگر غیرت ندارید شرم كنید و پشتون را برادر نخوانید برادر اینكار را نمی كند پشتون ها دشمن هستن نه برادر.



خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سلام، موضوع که روشن است اینست که طالبان تنها پشتون نیستند در بین شان هر گروه است، شما ببینید در بدخشان که طالبان جنگ میکنند کیها هستند، نه پشتون هستند و نه هم دستار سر دارند تمام شان دری زبان و پکول به سر دارند. این نا انصافی است که میگویند در قندوز پشتون چنین کرد و چنان کرد. طالبان افراد هستند که نه به پشتون رحم دارند و نه هم به غیر پشتون. در مغز آنها جز ایجاد رعب و وحشت ، ایجاد تفرقه ، ایجاد فضای بی اعتمادی میان اقوام ساکن در کشورچیزی دیگری نیست. بجز چور و چپاول و غارت اموال دولتی و شخصی و ایجاد کینه و کدورت بین ساکنین یک ولایت دیگر طالبان کاری ندارند. تا باشد پس از راندن شان از ولایت مشکلات برای اهالی منطقه ایجاد کرده باشند. بناء امید است هموطنان آگاه ما این طبقه پلید و کثافت جامعه را شناخته، نا آگاهانه و بدون درک حقایق، طالبان را به نام پشتون ختم نکنند.

>>>   اینکار پشتون نیست چونکه جنگ جنگ قومی نیست . دشمن از بین اقوام مختلف سرباز دارد و این یک واقعیت است ...دشمن چند روز پیش جوانان پشتون پکتیا را که مصروف والیبال بودند شهید ساختند. در انصورت مردم پکتیا بگویند که کار تاجکها بود؟ نی درست نیست ...

>>>   سلام علیکم !
وطنداران عزیز لطفا! ننویسید دخنران تاجیک ؛ بنویسید دختران تمام مردم با شعور ومومن ومسلمان افغانستان را بردند، این بار اول نبوده بار آخر هم نخواهد بود؛ که خیل های وحشی از پاکستان سر بر می آورند وجای پرسش هم نیست که اینها در کجا پنهان می شوند؛ ودر کجا زندگی می کنند؛ واز کجا رهبری می شود. از روز روشن تر است که انتقال طالبان به سمت شمال پروژه رسمی وبین المللی برای منهزم کردن سایر ملیت های غیر پشتون افغانستان است؛ امریکایی ها به فکر خام خود هوای تسخیر ماورای آمو را در ذهنش می پروراند ؛ پاکستان تسلط بر افغانستان را اما راه رسیدن به این هدف استفاده از تروریست ها است که در رأس آنها طالبان قرار دارد. مردم را روشن کنید به بد وبی راه گفتن مشکل حل نمی شود . زیرا به محض آرامی دو باره نازیدن به قوم در افغانستان تازه می شود وهمه چیز را فراموش می کنیدو والسلام.
حمید سامانی

>>>   تاجیک و پشتون و هزاره و دیگر قوم ها از نظر چتلستان و آی اس آی یکستان است آنها بنام افغان می شناسد بیاید ماه و شما هم فکر فرا قومی داشته باشیم ...
یک مهاجر از ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است