حنیف اتمر طراح اصلی توازن قدرت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۵    ۱۳۹۴/۷/۱۱ کد خبر: 103453 منبع: پرینت

حنیف اتمر طراح اصلی توازن قدرت میان سه طرف درگیر در افغانستان است.

آقایان اشرف غنی احمدزی، حنیف اتمر، معصوم استانکزی، صافی والی تحمیلی ولایت قندوز، پوپل، گلاب منگل، رحمت الله نبیل و دیگر مزدوران و فروخته شدگان سازمان های استخباراتی اسراییل، آمریکا، انگلیس و پاکستان به ملت شریف افغانستان پاسخ بدهند که تاچه وقت توسط طالب وحشی، داعش جنایتکار، گلب الدین غلام حلقه به گوش آی اس آی و دیگر اجنبی پرستان شان به قتل انسان های بیگناه و مظلوم این وطن زجر کشیده و رنج دیده می پردازند؟ مخصوصا ملیت های مظلوم تاجک، ازبک، هزاره و ترکمن را نسل کشی می کنند؟

چرا به جنرال دوستم اجازه ندادید که دامنه پاکسازی شمال را از وجود این وحشیان بی فرهنگ وآدمکشان حرفوی تا بدخشان ادامه بدهد؟ چرابه استاد عطامحمدنور اجازه نمی دهید که این تروریستان و وحشیان را تا پاکستان بدواند و مثل گلب الدین راکتیار مهمان همیشگی آی اس آی شوند؟ همه ملت سوال می کنند که دوست و دشمن را تعریف نموده و با دوست ، دوستی وبا دشمن باید دشمنی نمود.

بین شما و این قاتلان حرفه ای و بی فرهنگ فرق در این هست که شما طالبان نکتایی پوش و ساکن ارگ و آنها مجری دستورات شما وآی اس آی می باشند! شما وقتی درد و رنج ملت را درک خواهی کرد که اولادتان توسط برادران ناراضی و مخالفان سیاسی تان به قتل برسد و خون اولادتان غیرت تان را به جوش خواهد آورد، در غیر آن در سایه بی ننگی استخبارات خارجی مشاهده کننده خون ناحق و سرخ جوانان، پیران، زنان و اطفال معصوم این خطه باستان خواهی بود.

حالا همه می دانند که پروژه انتقال جنگ به شمال، واگذاری دهنه غوری توسط خایین ملی، وطنفروش حرفوی نماینده انگلیس و پاکستان آقای گلاب منگل، تحمیل والی بی کفایت وطالب نکتایی پوش ازطرف اشرف غنی احمدزی بالای مردم ولایت قندوز علیرغم تذکرات و انتقادات متواتر اهالی شریف ولایت قندوز، نمایندگان آنها در شورای ملی و شخص محترم رییس پارلمان آقای ابراهیمی، فشار غیرمستقیم توسط طالبان بی فرهنگ مبنی بر حذف پروژه توزیع تذکره الکترونیکی، تطبیق پلان تضعیف مجاهدان، نیروهای دموکراتیک و جنبش های مردمی وآزادیبخش ، ترویج فرهنگ قبیله، تضعیف جنرال پادشاه سازو ده ها پروژه خطرناک دیگرکه توسط عمال ارتجاع، وطنفروشان و مزدوران فروخته شده و حمایت ارگ نشینان خاین و معامله گر(ستون پنجم) درحال اجرا بوده که در آینده نزدیک شاهد سقوط بغلان، تخار و بدخشان نیز خواهیم بود.

رونا قندوزی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درست فرموده اید ولی بدون پینجه دادن با این ستون پینجم وحامیان ان سخن گفتن فایده ندارد برای بی غیرت گفتند چوب در ....گفت سایه سرم حرف زدن به بی غیرتان سود ندارد تا عمل نشود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است