سبزی فروش ها، عاملان سقوط قندوز!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۳    ۱۳۹۴/۷/۱۱ کد خبر: 103422 منبع: پرینت

اشرف غنی گفت: عده ای در ارتباط با سقوط قندوز بازداشت شده اند.

آقای غنی که در یک نشست خبری در کابل صحبت می‌کرد، گفت: سه کمیسیون برای بررسی دلایل سقوط قندوز و خسارت‌های بر جا مانده از این حادثه را تعیین کرده است.

جناب غنی، کمیسیون ساختن برای یافتن حقایق خاک زدن به چشم مردم است.

این وعده ها در زمان حامد کرزی بارها به مردم داده شده است و هیج نتیجه ای نداشته است. کمیسیون پیدا کردن عاملان قتل داکتر عبدالرحمان ویز هوانوردی وقت، حاجی قدیر وزیر شهر سازی، میرویس صادق وزیر هوانوردی، جنرال داوود داوود، سید مصطفی کاظمی که با شماری از نمایندگان مردم در بغلان ترور شد و عاملان قتل استاد ربانی و ده ها شخصیت دیگر که در زمان حامد کرزی ترور شده اند و کمیسیون های شما هیچ نتیجه ای نداده است.

همیشه عاملان ترورهای زنجیره ای در مفخیگاه های جناح حاکم نگهداری می شوند. به قول معروف زور شما به قصاب های ترور نمی رسد ولی انتقام را از چند سبزی فروش بیچاره می گیرید.

جناب غنی، جنایتکاران و معامله گران فروش دند غوری و شهر قندور در وزرات دفاع و یا ارگ مخفی شده اند، گلاب منگل یکی از این متهامان می باشد. مردم افغانستان بسیار آگاه می باشند و فریب های رنگارنگ شما را نمی خورند، دست از این مسخره بازی ها بکشید. اشرف غنی در یک کنفرانس فرمایشی گفت: کسانی که در انجام وظیفه غفلت کرده اند یا مرتکب خیانت شده‌اند، بر اساس قانون مجازات خواهند شد اما تاکید کرد که مبنای وارد کردن این اتهام‌ها نباید شایعات و رقابت‌ها باشد.

اشرف غنی در جای دیگر لاف زده و می گوید: عملیات نباید زیر فشار انجام شود. انتظار از ما این بود که قندوز را 24 ساعته پس بگیریم اما ما نمی‌توانستیم زندگی نیروهای دفاعی و مردم غیرنظامی را به خطر اندازیم.


محمود منجم زاده‏


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ...گلاب منگل این جاسوس شناخته شده آی اس آی به خودی خود نمیتواند در دند غوری با طالبان تروریست معائده ای به امضاء برساند بلکه این خود اشرف غنی وطنفروش است که برای طالبانی ساختن وطن عزیز و تحمیل کردن گروه وحشتناک طالبان بر گرده مردم شمال افغانستان بر گلاب منگل و دیگر جواسیس آی اس آی دستور میدهد تا اینگونه قرارداد ها را با طالبان به امضا برسانند و آنها را در شهر های مختلف افغانستان به فعالیت های تروریستی شان وادارند.

>>>   اشرف غنی ائلا باید خودش را دستگیر کند و سپس اطرافیانش را محاکمه کند.

>>>   بخدا قسم اگر در گپ غنى وعبدالله كسى پياز را هم پوست كند ناحق خودرا هم رشخند ميكنند ومردم را هم نه سياست دا رند ونه سياست مدار هستن. مردانه هردو چوكى ها خودرا مردان مرد وخدمت گزار اين مملكت تسليم كنند...
مسافرجبرى

>>>   گلاب منگل که سند تسلیمی دند غوری را به طالبان امضا کرده در تلویزیون طلوع خود گفت که من این کار را به دستور اشرف غنی انجام دادم پس معلوم است که ریس جمهور خود به نفع طالبان وبر ضد مردم کشور عمل میکند که دلیل ان سند دند غور واعتراف گلاب منگل از تطبیق دستور اشرف غنی است تا بالاخره امضای سند دندغوری محل ارامش وامن طالبان سبب سقوط قندوز گردید که به همین لحاظ در قتل مردم شهید شده ولایت قندوز وانجام بی ناموسی طالبان بر بعضی ها پای ریس جمهور وگلاب منگل چوکره ان دخیل است ومسولیت متوجه انها هم است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است