ویدیو کنفرانس رییس جمهور با فرمانده نظامی قندوز
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۰    ۱۳۹۴/۷/۱۱ کد خبر: 103419 منبع: پرینت

رییس جمهور از مرکز ملی توحید در ارگ، از طریق ویدیو کنفرانس با رهبری نظامی ولایت قندوز در خصوص وضعیت امنیتی شهر قندوز و انکشافات اخیر در آن ولایت صحبت نمود.

در این ویدیو کنفرانس که اعضای شورای امنیت ملی نیز حضور داشتند، ابتدا جنرال مراد علی مراد معاون رییس ستاد مشترک ارتش ملی در مورد پس گیری دوباره شهر قندوز به رییس جمهور معلومات ارایه کرد و اطمینان داد که وضعیت شهر قندوز آرام و دوباره به حالت عادی برگشته است.

معاون رییس ستاد مشترک ارتش گفت: کمیسیون متشکل از تمام ارگان های امنیتی تمام امور را به صورت منظم به پیش می برد و به گروهای غیر مسوول و زورمند اجازه دخول در شهر را نمی دهد.

او به رییس جمهور اطمینان داد که در جریان عملیات تصفیه ای به افراد ملکی آسیب نرسیده است و تمام اداره ها در شهر به زودی فعال خواهد شد و مردم به زندگی عادی روز مره شان برخواهند گشت.

رییس جمهور بعد از استماع معلومات مقام های دفاعی، به رهبری نظامی شهر قندوز هدایت داد که به هیچکس اجازه آزار و اذیت مردم را ندهند و برای مردم اطمینان دهند که آنان در مصونیت قرار دارند.

وی با تاکید به دوام عملیات نظامی به مسوولان نیروهای امنیتی و دفاعی و رهبری نظامی شهر قندوز گفت: باید ولسوالی های قندوز، منطقه و تمام زون شمال شرق از وجود دشمن پاک سازی شود.

رییس جمهور کشور گفت: به زودی هیئتی را به هدف بررسی حادثه قندوز خواهد فرستاد. او اضافه نمود که در روشنایی بررسی هیات، آنانی که در انجام وظایف شان غفلت نمودند مجازات خواهند شد و آن عده از افسران و منسوبان نیروهای دفاعی و امنیتی تقدیر می شوند که در پس گیری دوباره شهر قندوز از خود شجاعت نشان داده اند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ...اين امنيت شما هست كه امريكايان در يك شفاخانه دوصد وطندارن مريض تان را كشتند اي مزدوران ووطن فروشان چرا بخاطر منافع ديگران وطنداران تان رامي كشيد روزي خواهد امد مه ازين جنايات فراموش ناشدني تان كه بخاطر قدرت وكسب پول حرام براه انداختيد پرسان خواهد شد اي خاينين ملي چرا به زور وقوت يهوديها به اين ملت مظلوم حاكم هستيد اين شيوه حكومت كردن نيست
فرهاد ازكابل

>>>   ظاهرا ... متجاوز و همکار با طالبان در خطر است، لذا ریس جمهور دست به کار شده که کسی به... خائن کاری نداشته باشد... اما اگر قوم تاجیک و هزاره کشته میشود اشکال ندارد... چرا قبل از سقوط قندوز با مقامات امنیتی قندوز جناب ریس جمهور صحبت نمیکند و به آنها دستور نمیدهد که به فکر مردم باشد. گویا! طالبان نیروهای مخفی یک عده... قاتل است...
ضیایی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است