روسیه شورشیان تحت حمایت آمریکا را کشت
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۰    ۱۳۹۴/۷/۱۱ کد خبر: 103409 منبع: پرینت

روسیه در دومین روز از شروع حملات هوایی خود شورشیان تحت حمایت آمریکا را کشت. جنگنده های روسی مواضع شورشیان تحت حمایت آمریکا در سوریه از جمله مناطق روستایی نزدیک شهر "جسر الشغور" را هدف قرار دادند.
یک پایگاه خبری انگلیسی نوشت: بر اساس گزارش منابع نزدیک به دمشق، ایران پنجشنبه شب نیروهای زمینی خود را برای آمادگی حمله به مناطق تحت تصرف شورشیان که توسط روسیه بمباران می شود، به حرکت درآورد.

یک چهره نزدیک به رژیم سوریه در مصاحبه با "تلگراف" گفت که نیروهای حزب الله لبنان که در دو سال گذشته در مبارزه با شورشیان به رژیم اسد کمک می کردند نیز برای بهره برداری از این حملات آماده می شوند.

"تلگراف" ضمن ادعای اینکه "حملات هوایی روسیه عمدتا شورشیانی را مورد هدف قرار می دهد که با داعش در یک ردیف نیستند و در حال حاضر بزرگترین تهدید را روی زمین برای حکومت مرکزی ایجاد کرده اند." نوشت: «هدف بلند مدت این است که با شکست و یا تضعیف روحیه گروه های مخالف -غیر از داعش- شرایطی ایجاد گردد که داعش به تنها دشمن رژیم تبدیل شود. در این حالت غرب مجبور خواهد بود که از "بشار اسد" در مقابل داعش حمایت کند. آن ها می خواهند سوریه را از شورشیان غیر از داعش پاک کنند تا آمریکا در کنار آن ها در مبارزه علیه داعش بایستد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «"کرملین" روز پنجشنبه اذعان کرد که حملات شامل اهداف غیر از داعش نیز هست -موضوعی که پیش از توسط روسیه انکار شده بود- و هدف از آن تقویت و جبران نقاط ضعف رژیم است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بهترین کار کرده اگر صدام وقذافی را امریکا سقوط نمیداد حالا داغشی وجود نداشت

>>>   روسیه و ایرا ن باید پیامد های حمله به تروریست های مقیم سوری را در نظر داشته باشند،یعنی باید حمله ها را طوری برنامه ریزی کنند که هر حمله ی منجر به نابودی کامل تروریست هاشود نه فرارآنها، و گر نه تروریست ها راهی مبداء اصلی شان یعنی کشور چتلستان خواهد شد واز آنجا هم افغانستان و هم مرز های ایران وهم آسیای میانه را تهدید نمود ه ودرد سر های بیشتر از پیش به بار خواهند آورد ، چنان که این قضیه از همین حالاکاملا مشهود بوده وجنگ قندوز وتلاش شبانه روزی طالبان با نقشه های آی اس آی چتلستان درجهت تصرف شمال افغانستان در همین راستا قابل بر رسی و تحقیق است ؛ طالب و داعش و النصره و بو کو حرام و جند الشیطان و ... همه سر وته یک کرباسند همه زیر مجموعه القاعده و وهابیت هستند وبه مثل معروف : ( ... فقط در هر منطقه با پالان دیگری ) در هر کشور اسم خود را عوض میکنند ودر حقیقت چیز بیشتر نیستند ؛اینها وقت در سوریه شکست بخورند ودر افغانستان پا بگیرند مانند مار زخم خورده انتقام سختی از ایران و روسیه خواهند گرفت ... پس علاج واقعه قبل از وقوع باد کرد ؛ اصلا اجازه ندهند پراکنده شوند ، در همانجا دفنشان کنند ، تاهم انتقام مردم سوریه گرفته شود وهم از انتشار بیشتر این ویروس خطرناک وهابی گری جلو گیری شود وهم زهر چشمی باشد برای اربابان تروریست پرور، یعنی آنها ی که این ویروس وهابی گری را به وجود آورده اند .
محمدی از اصفهان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است