گزارش وزارت داخله از عملیات پاکسازی قندوز
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۷    ۱۳۹۴/۷/۹ کد خبر: 103397 منبع: پرینت

بعد از اینکه تروریستان مکار و دشمنان قسم خورده مردم افغانستان با همکاری حلقات تروریستی و بادران بیرونی خود توانستند، آرامی و خوشی مردم صلح دوست شهر قندوز را برای مدت کوتاه به فضای وحشت، ترس و کشتن که جز از فرهنگ 19 ساله شان است تبدیل نمایند، نیروهای دلیر ملی امنیتی بعد از اتخاذ یک سلسه آمادگی های لازم نظامی به هدف باز پس گیری و تصرف دوباره شهر قندوز از چنگ تروریستان عملیاتی وسیع پاکسازی را راه اندازی نمودند.

این عملیات موفقانه پاکسازی و باز پس گیری شهر قندوز شب گذشته ساعت 11 شب هنگامی از سوی صدها تن از نیروهای امنیتی کشور با مورال عالی وطندوستی و حمایت وسیع مردم شهر قندوز آغاز گردید، نیروهای امنیتی تمام ساحات از دست رفته را از وجود دشمن پاکسازی و برای شهروندان قندوز زمینه زندگی آرام، مطمین و مدنی را دوباره مهیا ساختند.

در این عملیات بیش از 150 تن تروریستان و دشمنان مردم ما مشمول 4 فرد انتحاری و مسوولان بلند پایه شان کشته، دها تن زخمی و تعدادی دیگری از سوی پولیس ملی بازداشت گردیده اند.

قابل یاد آوری است که در مدت کوتاه که تروریستان توانستند شهر قندوز را در دست خود داشته باشند از هیچ نوع کشتار، ظلم، آزار واذیت عیله شهروندان صلح دوست قندوز دریغ نورزیدند، دست به سوزاندن تعدادی از نهادهای دولتی وخصوصی و همچنان غارت و تاراج مال و دارایی عامه زدند.

وزارت داخله یک بار دیگر برای هموطنان عزیز ما در سراسر کشور به خصوص مردم شریف قندوز اطمینان می دهد تا با تمام امکانات دست داشته عملیات پاکسازی را تا نابودی آخرین لانه های تروریستان ادامه داده و از حقوق و آزادی قانونی مردم دفاع نموده، اجازه نمی دهند تا تروریستان به اهداف ضد اسلامی و انسانی شان متوصل گردند، در ضمن از شهروندان قندوز تقاضا می نمایند تا به مانند گذشته ازنیروهای امنیتی و دفاعی شان حمایت وپشتیبانی وسیع نموده تا باشد که تمام نقشه های تروریستان نقش بر آب شود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   داد ازدست وحشی سی سال است که مردم از دست اینهاچور وغارت میشود. اینهاطی سالهابجای ایجادحکومت علمی مشتاق ایجادفضای جهالت ودزدی بوده اگرمرده هم یافت شود لباسش رالیلامی کرده لقمه حرامی ازآن نیزکمایی میکنند.!
وطندار

>>>   جفنك است، بى شرم و بى حيا!!! زير ساحه آش مى نيشيند!!! قندوز در دست مجاهدين !! افوات و جفنك وظيفه وزارت داخله أجير!!!

>>>   وقتیکه طالبان ترورست افراد عادی را به گیر میکند قتل میکند واگر اسیر نزد شان زنده نگاه میدارند بااذیت وازار پب وروز بالای ان سپری میشود پس چرا ترورستان طالب که در میدان جنگ دستگیر میگردد انها را گوشت وپلو خورده ودر بستر های ارام می می خوابند یا اینکه جا سوسان پاکستان داخل نظام زمینه فرار شانرا مهیا کنند وفرار کنند ویا اینکه به وساطت همان جاسوسان رهایی انها را از طرف ریاست جمهوری اماده سازند ورها میگردند ودوباره در صف ترورستان طالب میروند پس باید طالبان جنگجورا نباید زند ماند باید به جهنم فرستاد شوند تا دیگر اذیت وازار شان به خلق الله نرسد .

>>>   تاثرعمیق خود را جهت ګرفتن قندوز از طالبان توسط افسران ملی به تلوزیون طلوع و تلویزیون اریانای بیات و تلوزیون یک و نمایندکان هر دو پارلمان که در ان قاتلین و غاصبین زمین و قاچاقیان شراب و ارد و نفت و مړاد مخدره نشسته و یاوه سرای میکنند و مخصوص به ظاهر قدیر که ۲۵۶ ملیون دالر ر اخود در در پالمان فاش کرد که دارد و دزدی نکرده و لاف می زند که در مقابل داعش ایستاده و مقابله میکند چرا تا حال مجادله نکرده و نمی کند و مسلیم یار فساد انداز که افکار مردم را مغشوش میسازد و جاسوس پاکستان است و زور مندان و ستون پنجم مانند شورای ولایتی که اکثر شان طالبان زخمی را به پاکستان جهت معالجه و اعظای پارلمان که ۳ نفر رشوت خوران از شهر سازی را به سرحد تاجکستان بردند که فرار کنند و بدست حکومت افتاد وبه کابل اورده شد برای شان عرض میکنم که خوشی های نامه نګاران تلوزیون های خود فروخته و وطن فروشان که باخوشی و مسرت اعلان سقوط قندوز را اعلان کردند و در تالار فساد پارلمان رشوت خوران جرت فرت کردند غافل ازاینکه مردم و ملت با خیانت و جنایت این دو تالار فساد انداز از ایشان نفرت دارند علت اینست که این جنایت کاران و دزدان و قاتلین از اینده خود ترس دارند زیرا حکومت وحدت ملی و فسادپیشان و دزدان را با تعداد زیادتر از ۵۰۰ پرونده به سارنوال معرفی کرده و به مرور زمان شما ها هم به محکمه معرفی میشوید و جایدات های تان غصب و بعضی شما اعدام می شوید که ملت منتظر جزای شدید به شما کاسه لیسان خارجی و خود فروشان و وطن فروشان و خاینین ملی هستند
بصیر نظری

>>>   افرین برشما شیر مردان هیچوقت اجازه ندهیدمادر تان خواهر تان زن تان ودخترتان حیوانات که بانسان اموخته شده اند لت وکوب کند دفاع اول از خود وفامیل تان کنید وهر کس از خانه خود دفاع کند هرکس کوچگی خود وبیگانه میشانسد بیگانه را هیچ وقت برش ترحم نکید فورآ باهر چیزی که دردست دارید بزنید وبکشیدچرا بشما رحم نمیکنند دستگیر کرده برای حکومت تسلیم نکنید باز مامله میکنند وبار بار برای کشتن تان میایند اصلآ اسلام هیچ دراینجا نیست همه سیاست بازی ودالر بدست اوردن است باربار شمارا خرید وفروش کردن بر هیچ بیگانه رحم نکنید .کامیاب وموفق باشید شیرمردانوطن .
مسافرجبری

>>>   پنچاپیهای پاکستانی باید بدانند که اقوام عزیز و سربلند افغانستان هیچ وقت زیر بار پاکستانیها نخواهد رفت ....بر پاکستان

>>>   تا زمانيكه ستون پنجم يعني اطرافيان غني در قدرت باشد انتظار خيلي بدتر از اينرا داشته باشيد دست غني تا ارنج در خون ملت افغانستان الوده است اين روباه مكار با اطرافيانش مخواهد افغانستان را تحويل دشمنان ملت افغانستان كند. ملت افغانستان بايد قيام كنيد غني مكار و پدر معنوي ترورستان را بزير كشيده تمام نهاد هاي دولتي بايد از وجود اين جنايت كاران پاك سازي شود در غير اين صورت افغانستان اينده خوبي نخواهد داشت.

>>>   .... براین دولت بی غیرت برامون آرامش مرحوم ره بهم زدن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است