ترکیب تیم ملی در مسابقات اعلام شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۸    ۱۳۹۴/۷/۹ کد خبر: 103391 منبع: پرینت

ترکیب تیم ملی کشور در مسابقات مقابل سنگاپور و سوریه اعلام شد.

سلاون اسکلیجیچ 24 بازیکن را به جمع بازیکنان تیم ملی افغانستان دعوت کرده است. تیم ملی کشور به روزهای هشتم و سیزدهم ماه اکتبر مهمان تیم های ملی سنگاپور و سوریه است.

به نقل از فوتبالنامه، در جمع بازیکنان تازه دعوت شده به تیم ملی نام سه بازیکن جدید به نظر می رسد، در حالی که سه بازیکن از لیست تیم ملی حذف شده اند.

وحید ندیم هافبک تیم میوند اتلان و محبوب الله که یک دروازه بان هست از داخل کشور و روح الله اقبالزاده که در ناروی توپ می زند و امید پوپلزی که در لیگ دوم هالند بازی می کند این بار به تیم ملی دعوت شده اند. در عوض، فردین کوهستانی، دروازه بان شاهین آسمایی، فیصل سخیزاده که در استرالیا بازی می کند، عصمت شینواری که در هالند بازی می کند و شریف محمد که قبلا در تیم انژی روسیه بازی می کرد از ترکیب تیم ملی حذف شده اند. گفته می شود دلیل حذف شریف محمد عدم آمادگی او برای حضور در زمین بازی در ده دقیقه آخر مسابقه مقابل جاپان بوده است.

لیست بازیکنان تیم ملی قرار ذیل است:
دروازه: اویس عزیزی، محبوب الله و حمیدالله
خط دفاع: جلال الدین شریعتیار، مصطفی حدید، حسن امین، ضمیر داوودی، کنشکا طاهر، مسیح سیغانی، سید محمد هاشمی و روح الله اقبالزاده
خط میانی پیش روی دفاع: اباسین علی خیل، آرش هاتفی، انوش دستگیر، وحید ندیم
خط میانی: مصطفی آزادزوی، مصطفی زازی، شبیر یوسفی، محمد انور، زبیر امیری و امید پوپلزی
خط حمله: فیصل شایسته، امانی و نورالله امیری

تیم ملی افغانستان به روز چهارم اکتبر به سنگاپور پرواز می کند تا برای مسابقه روز هشتم اکتوبر در برابر تیم ملی سنگاپور آمادگی بگیرد. پنج روز بعد به تاریخ سیزدهم اکتبر، تیم ملی افغانستان در مسقط مهمان تیم ملی سوریه است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دعای ما هم همراهشان است! زنده باد اسکلیج مربی با استعداد و زیبنده تیم افغانستان! پیروز باد بازیگران بااحساس و خالص تیم ملی! ناکام باد تخریب گران و حریفان تیم ملی فوتبال کشور !
مسلکی

>>>   چند تای اینها از تیم ع وچند تای شان از تیم غ هستند؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است