ستون پنجم در ارگ
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۳    ۱۳۹۴/۷/۹ کد خبر: 103389 منبع: پرینت

چند مقام ارشد امینی بدون ملا معصوم اسنتنکری در پارلمان حضور یافتند.

با کمال تعجب از آنها شنیدیم که از چند هفته می شود که ولایت قندوز بگونه در محاصره طالبان قرار دارد، جناب نبیل رییس امنیت ملی افغانستان ضمن عذر خواهی گفت که ما قبلا از حمله طالبان به قندوز خبر داشتیم ولی اینکه حکومت افغانستان برای جلوگیری طالبان اقدام نکرده است نمی دانم.

نمایندگان مردم همگی از فروش قندوز هیچ تردیدی نداشته، همواره مقام های امنیتی را به شدن مورد انتقاد قرار می داند. گفته می شود به احتمال قوی اشرف غنی نیز در این مورد فریب خورده است، تنها کسی که به این سوالات مبهم جواب میتواند بدهد فردی است که به عنوان یکی از مقام های ارشد ستون پنجم در ارگ شناخته می شود، ملا معصوم استانکزی می باشد که خود را در مخفیگاه وزارت دفاع پنهان کرده است.

تا زمانی که این فرد که در مرکز قدرت نشته باشد پیشروی طالبان حتمی می باشد، مگر اینکه این فرد بازداشت و درمکان امنی نگهداری شده تا زمانی که محاکمه ای در مورد مجارات زمین و یا وطن فروشان آماده گردد.


منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رهبر ستون پنجم خاین ملی اتمر است چرا که نیرو های امنیتی را اجازه فعالیت نمی ده تا این وطنفرش باشد وضیعت همینطور خواهد بود

>>>   درست است من هم به نوبت خودم موافق استم اما نه فقط استانکزی باید باید باید و باید غنی هم غنی هم غنی هم موردی باز جوعی قرار بگیرد و همه چیز درست خواهد و همه وقاهید فاش خواهد اما واقع به توری باز جوعی شود که دیگر زنده نماند جوری که مردم عزیز ما شهید شد این دو نفر را باید با تبر کند تیکه تیکه کنن

>>>   همه میداند ستون پنجم این ستون پنجم کی است چرا جزا نمیدهید شان چرا بازداشت شان نمیکنید اوخدا زده ها دل ماره خو کفاندید همرای حال واولاد تان تباه شوید که وطن را نباه کردید .

>>>   اما چشمان کور قوم پرست عده ای از .... های متعصب چهارپا ( با حفظ احترام و واقعگرایان و غیر متعصب آن) در ارگ، شورای ملی، ادارات و غیره که با طالب، عرب، چیچنی و ... قرابت فامیلی و فکری دارد این جنایات را نمی بینند. باید جنایتکاران و حامیان آن محاکمه و مجازات شوند. اتمر رهبر اصلی توطیه علیه اقوام و سران غیر پشتون است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است