خشم نتانیاهو از سخنرانی محمود عباس
 
تاریخ انتشار:   ۰۵:۵۸    ۱۳۹۴/۷/۹ کد خبر: 103341 منبع: پرینت

بنیامین نتانیاهو در واکنش به سخنرانی محمود عباس در مجمع عمومی سازمان ملل صحبتهای رییس تشکیلات خودگردان را مشوق نابودی در خاورمیانه ارزیابی کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل گفت سخنان ابومازن دروغ بوده و موجب تحریک و ویرانی در خاورمیانه خواهد شد.

محمود عباس در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، رژیم صهیونیستی را به نقض توافقنامه ۱۹۹۴ اسلو و نادیده گرفتن آن متهم کرد و گفت: تا زمانی که اسراییل از انجام این توافقنامه هایی که با ما امضا کرده، طفره برود و تا زمانی که ساخت و سازها در شهرک ها را متوقف نکند و زندانیان فلسطینی را آزاد نکند، چاره ای جز تأکید بر اینکه که ما نیز به این تعهدات عمل نخواهیم کرد، برای ما باقی نمی گذارد.

وی اسراییل را به نقض قوانین صلح و حمله به مسجدالاقصی متهم کرد که مانع ورود نمازگزاران فلسطینی به این مکان مقدس مسلمانان می شود.

درگیری بین مردم فلسطین و نظامیان اسراییلی در هفته های اخیر به اوج خود رسیده است. صهیونیستها مانع ورود فلسطینی ها به مسجدالاقصی می شوند. در مقابل یهودیان آزادانه وارد مسجدالاقصی می شوند و در منطقه مخصوص خود مراسم خود را انجام می دهند.

عباس در سخنرانی خود همچنین اسراییل را به نقض معاهده های قبلی متهم کرد. نتانیاهو از محمود عباس خواست تا در مذاکرات مستقیم مشکلات موجود را حل کنند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است