این ده نفر را اعدام کنید !
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۲    ۱۳۹۴/۷/۸ کد خبر: 103335 منبع: پرینت

اگر سران دولت به اصطلاح وحدت ملی از خود اراده تصمیم گیری دارند،
اگر سران دولت نیازی به اجازه آمریکایی در تصامیم بزرگ ملی ندارند،
اگر اراده ای در وجود سران دولت برای آوردن صلح و امنیت وجود دارد،
اگر رییس جمهور و رییس اجرایی و معاونان شان خود مامور قدرت های بزرگ در ایجاد نا امنی ها نیستند،
اگر اگر رییس جمهور به قومگرایی نمی اندیشد،
اگر رییس اجرایی به مردم و امنیت آینده فکر می کند،
اگر اشرف غنی واقعا متفکر است،
اگر عبدالله واقعا مجاهد است،
اگر جنرال دوستم نمی ترسد و نقطه ضعف نزد خارجی ها ندارد،
اگر سرورو دانش عرضه ابراز وجود دارد و جرات دفاع از حق مردمش،
اگر محمد خان به آرامش قوم پشتون می اندیشد،
اگر محمد محقق می خواهد قوم اش از این بیشتر کشته و زخمی و آواره نشود،
اگر .....
باید یکصدا فریاد برآورند وتصمیم بگیرند که مجریان طرح های آمریکایی و سازمان استخباراتی سیا در افغانستان اعدام شوند!

شما این ده نفر را اعدام کنید، بسیاری از مردم به شما اطمینان می دهند که کشور آرام خواهد شد.
بطور یقین همین ده نفر باعث ایجاد و تداوم بحران در کشور هستند.

هرکجای این سرزمین که نا امنی تشدید می شود، مناطق دست به دست می گردد، بر تعداد ولسوالی های تحت کنترول مخالفان مسلح افزوده می شود، خارجی ها دخالت می کنند و ... بطور یقین پای یکی از این ده نفر در میان است.

حنیف اتمر، عمر زاخیلوال، معصوم استانکزی، جیلانی پوپل، گلاب منگل، انورالحق احدی، فاروق وردک، کریم خرم، اسماعیل یون، حلیم فدایی.

اگر خارجی ها و تصمیم گیرندگان اصلی افغانستان نیروهای وفادار شان را فدای برداشت های عامه نکنند، بزودی قیام های مردمی از گوشه و کنار این مملکت، عرصه را بر غربی ها تنگ خواهد کرد و مانع اجرای نقشه های پیچیده و دراز مدت شان خواهد شد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ازاين جنايتكاران چه خبرهست كه نام شان درلست نگذاشته. عبدالله عطامحمد چور رباني محقق دوستم سياف اسماعيل خان يونس قانوني ضرار احمد كرزي وسيودي
فهيم اركابل

>>>   جنابان!
قندوز را قًوماندان امنيه اغاي جنگل باغ فروخت چرا مسوليت انرا متوجه أفراد ملكي ميسازيد.
نوروز از شهر قندز

>>>   اگر سران دولت به اصطلاح وحدت ملی سلب اعتماد و برکنار شوند،
اگر کاسه لیسان دولت نفاق ملی از سیاستبازی های خام دست بردارند،
اگر امریکا و متحدینش واقعاْ نیت آوردن صلح در افغانستان را داشته باشند،
اگر رییس جمهور و رییس اجرایی و معاونان شان خود مامور قدرت های بزرگ در ایجاد نا امنی ها نباشند،
اگر ع و غ از قومگرایی و طنفروشی دست بکشند،
اگر رییس اجرایی در عوض پوشیدن دریشی های ایتالوی به افغانستان و مردم آن فکر کند،
اگر اشرف غنی واقعاْ دیوانه نباشد،
اگر عبدالله واقعا افغان باشد،
اگر جنرال دوستم به سزای اعمال دوران گلمجمی خود برسد،
اگر سرور دانش از کار استعفا داده و به مدرسه برگردد،
اگر محمد خان به جرم آدمکشی بحیث رئیس استخبارات گلبدین به دار کشیده شود،
اگر محمد محقق پاسخ اختراع و تطبیق رقص مرده ها را بدهد،
اگر .....
اگر این اگرها/مگرها رفع شوند، و معجزه ئی در آسمان اتفاق بیافتد، افغانستان آرام خواهد شد.
حقگو
قندز

>>>   آغای صاحب نظر ! مگر سر سیاف وهابی - کری خلیلی - یونس غانونی - سنگ ِچارکی - سلا خ ربانی - آمد زیای ما سودی دزد - و....... هین کر زی ماجراچو و . ... خدا در قرآن گفته که اَمرالله ِ مفعولا ...... کدام یک سر شان به تن شا ن میارزد...
حقگوی

>>>   جالب است که کرزی و اشرف غنی وطنفروش و جاسوس که ماستر مایند پیشروی طالبان و کشتار و انفجار و انتحارهای آنها میباشند را چه آسان از قلم می اندازید، این ده چهره کثیف و مشمئیز کننده را که نام گرفته اید، جنود آن دو شیطان بزرگ هستند که واقعا جنایات نابخشودنی و جفا های تکان دهنده بر مردم و میهن عزیز ما روا داشته اند.
مریم- کابل

>>>   حنیف اتمر، عمر زاخیلوال، معصوم استانکزی، جیلانی پوپل، گلاب منگل، انورالحق احدی، فاروق وردک، کریم خرم، اسماعیل یون، حلیم فدایی , با يد ....

>>>   خواهر عزيز مريم
گپ دهن مرا گفتين چرا در لست نام اشرف غني ...و كرزي خپك نيست اين ١٠ نفر هم شاگرد ها و دست نشانده هاي ان ها است خداوند ...

>>>   واقعا که بجا نوشتید که ده خاین ووطنفروش باید به کیفر اعمال خود برسد... به غنی خایین که در تمام جنایات هوست همین ده نفر حاین است تا زماکی که این ده نفر در سر قدرت وضیعت همین طور خواهد بود شاه شجاع باور کنید که در مقابل این خاینن براهت ګرفته است و این ملیت در طول تاریخ وطنفروشی کرده است... مردم خداوند این ها را تباه ... را از دامن این وطن پاک سازد به امید روزی که این این ده نفر خاین را به پایه های دار بیبنم انشا الله تعال

>>>   رئیـــس جـمـــهــور در تعین بستی آنقدر خسیس است که گوئی با تعیین کردن کسی جانش را از او میگیرند یا اینکه از جیبش می بخشد مـــــــــردم وولایت قندز درچی حالی قرار دارند اما رئیس جمهور فرمان صادر میکند ومعاون ولایت را سرپرست ولایت قندز تعیین میکند وزارت دفاع را سرپرست تعیین میکند ولایت بلخ را سرپرست تعیین میکند رئیس جمهور فکر میکند بجـــــز از او هیچ کس دیگر قادر به اجرای کاری نیست ونمیداند چی کند تنها او است که نابغه است وهر کاری را بهتر از هرکس میداند رئیس جمهور می خواهد کار های یک مامور رتبه شش را هعم خودش اجرا کند هرکار را میگوید خودم کنترول میکنم خودم پیش میبرم خودم آن رات انجام میدهم خودم آنرا زیرنظر میگیرم خودم آنرا اداره میکنم !! موضوعات ومشکلات بزرگ ناحل ورئیس جمهور مصروف کارهای مقامات پائین است تنها موردیکه درتعیین نمودن آن سخاوت بی پایان دارد تعیین بسیتی مشــــــا ورین بی شمار است
(( ر ))

>>>   آغای غنی کوچی زی مردم خراسان زمین افغان نیستم . شما افغانها ... استید برورد خاک تان از پاکستان جدا کنید.

>>>   برای اینکه وحدت ملی حفظ گردد باید کریم خلیلی بسم الله خان اکبربای هم درین لست شامل گردد
ر

>>>   این افادی که نام برده هه اش دشمنان کشور و ملت ماست . همه آنان از افراد ای اس ای پاکستان هستند آنان باید به دست ملت سپرده شده و یا خود دولت آۀنان را اعدام کند. اگر افراد اعدام شوند کشور از شر طالبان خلاص خواهد شد. و اگر نه کشور به دست طالبان و پاکستان سپرده خواهد شد.

>>>   واقعا تا زمانیکه همین ده نفری که اول نامبرده شد وجاسوسان شناخته شده از نظام حکومتی دور انداخته نشودند همین حالت جریان خواهدداشت با ازبین بردن همین ده نفر طالبان ای اس ای هم نابود میگردند مفسدین اداری همین ها اند دزدان دارایی های مردم همین ها اند ونفاق افگنان همین ها اند .

>>>   از این کارها چیزی جور نمیشه بیائید این پینچ خاین نوکران امریکا انگلیس و پاکستان را دستگیر کنید . تا زمانیکه اشرف غنی طالب استانکزی پاکستانی حنیف اتمر پاکستانی و کرزی قاتل را از ارگ گم نکنید هیچ وقت وطن ما آرام نمیشه پدران طالب در ارگ هستند شما طرف قندز روان هستید ناق خود را به تکلیف میکنید اول شما حمایت گران شان را بکوشید .... باز طالبان قندز خود به خود نا بود میشوند ؟؟؟ این امریکا بیناموس قاتل تجاوز گر همرای ناتو کجا هستند ؟؟؟ مگر امریکا قاتل برای نابودی طالبان و تروریستان به سرزمین ما نیامدند ؟؟؟...من که چند روز پیش پیشبینی کرده بودم امریکا جنگ را در مقابل روسها در سوریه میبازد و دامن جنگ را به مقصد سرزمین ما میکشد حالا نوبت سرزمین ماست که مثل سوریه عراق شود . مقاومت کنید وگر نه ملتم تبا میشود مجاهدین پیش شود و همه ملتم همرای مجاهدین هستند انشاالله .
یعقوبی

>>>   اين پست را عاقلانه تر از اكثريت پستهاي ديگر يافتم. دلخوشي به آزادي كندز بدون درنظرداشت آنچه از دست داده ايم و آنچه طالب از پول و مهمات و سلاح و شهرت و به دست آورده است، ساده لوحي است. آزادي كندز شور و شعفي ندارد. بايد نشست و زخمهاي خود را ليس زد. زمان يخن گرفتنهاست. زمان يخن پاره كردنهاست. طالب بايد جشن بگيرد كه از يك نيروي فراري به يك نيروي ولايت گير ارتقاء كرد، نه ما. آزادي كندز جشن گرفتن ندارد. فجايعي كه بر مردم ما رفت چنان ماتم بزرگيست كه فرار دزدان مال و ناموس مردم هرگز قابل اعتنا نيست. زماني جشن بايد گرفت كه نام طالب گم شود. جنازه ها و زخمهاي جسم و روان خود را بايد به كابل آورد و خواهان محاكمه مسوولين امنيتي و استعفاي حكومت بيغيرت و خاين و غدار شد.

>>>   بلي اين جانيان را إعدام بايد كرد سفيرسابق افغانستان
درپاكستان

>>>   مردم شريف افغانستان بدانند كه كمال از كندز نيست بلكه از پاكستان است در كندز هم بنام وكيل پنجابي مشهور است

>>>   دوستان عزیز . خبر بسیار مفید .
بیشترین کشورهای اروپای از پیر بودن شهروندان شان رنج میبرند . چرا که بیشترین کشورهای اروپای مخصوصا هلند المان دانمارک نروز سویدن فنلند انگلیس ایسلند و همچنان کانادا و قسمت امریکا از نعمت خدادادی افتاب کم بهره میباشد . و در این کشورها افتاب بسیار کم است . افتاب باعش رشد تمام موجودات است. بدون افتاب کره زمین یخ زده میشود و هیچ چیز رشد نمیکند بیشترین شهروندان کشورهای اروپای باید برای بدست اوردن افتاب باید به کشورهای افتابی هر ساله سفر کنند . به همین خواطر این کشورها از جمعیت پیر رنج میبرند . بیشتر این کشورها به خارج مشل هند چین میروند و اطفال بسیار خورد را میاورند و برای خودش کلان میکنند.قابل توجه این است که افغانستان عزیز ما چقدر یک اب و هوای خوب و چقدر همیشه گرم و افتابی است که نمونه اش در جهان پیدا میشود . به همین خواطر کشورهای قدرتمند میخواهند که کشورمارا اشغال کنند .
مسافر

>>>   بیایید قیام سراسری بر علیه ستون پنجم در ارگ و بر علیه اشغالگران امریکای و نوکران شان طالب داعش و پاکستان

>>>   این ها یک قوم ... بی حد جاهل هستند۰ تجزیه تجزیه تجزیه راه حل

>>>   ... لست اصلی شامل حد اقل دوصد-سه صد تن ... افغانستان است. بهتر خواهد بود کسی پیدا شود و لست مکمل این اشخاص را بر اساس شواهد و دلایل ترتیب نموده و برای نسل های آینده بر جا بگذارد.
قلم الدین

>>>   بلی این ده نفر را اعدام کنید ولی ده ها نفر دیگر را فراموش کرده آید...
جاوید راستین هرات

>>>   روده قاق سقلي ميگه كه من از كار كرد هاي جناب استانكزي صاحب در مدت ماموريت شان در وزارت دفاع راضي استم.
ما كي گفتيم نيستيم ما هم راضي هستم .
گفتين افغانستان گفتيم صحي است
گفتين پشتونستان گفتيم صحي است
گفتين قبرستان گفتيم صحي است
گفتين زبان ما ملي گفتيم صحي است
گفتين سرود ملي به زبان ما گفتيم صحي است
گفتين پوهنتون گفتيم صحي است
گفتين ما ريس جمهور گفتيم صحي است
گفتين شما كولابي استين افغاني نيستين گفتيم صحي است
گفتين جنت مال ماست شما حق ندارين گفتيم نداريم، در جنتي كه شما باشين قرن ها در دوزخ برزخش بسوزيم خاكستر شويم خوش هستيم اما يك روز تحمل يكجايي در او دنيا با شما را نداريم ، توبه كرديم از براي خدا.
اجازه ميفرمايد يك سوال ما هم داشته باشيم، فقط ميخواهيم بپرسيم ميشه ما رفع زحمت كنيم شمالي جنوبي شود هر گلي كه ميريزين سر خود بريزين

>>>   ستون پنجم را کی رهبری می کند؟حقیقت این است که ستون پنجم را در داخل دولت و در بیرون دولت ریس جمهور غنی و حامد کرزی مشترکا رهبری می کنند آنچه را که اشرف غنی به خاطر سرد نمودن احساسات ضد طالبانی مردم می گوید و از جنگ گسترده با طالبان صحبت می کند همه دروغ و میان تهی اس از طرف دیگر عده از خطیبان... نیز ستون پنجم طالبان و پاکستان در کشور ما هستند

>>>   در پس همه اين خائن ها و غلامان آمريكا دست خود أمريكا است اشرف كوچي دي.
مرد افغان

>>>   ازین کرده خایین خطرناکتر وجود دارد که باید اول آنان به جزای اعمال شان برسند بخاطریکه عامل اصلی ایجاد همچو شرایط اند و این بدبختی را برای این ملت آنان به ارمغان آورده اند و یکروزی در محضر عام بواسطه همین ملت به کیفر اعمال شان میرسند, غم مخورید.

>>>   برادران وخواهران احترامات تقديم ميكنم! در افغانستان ما مشكلات فراون داريم ومن به بحيث فرزند ازين وطن خودرا مسول ميدارم كه هميشه دراين فكرهستم كه جطور ازين حا لت مردم ما وطن ما نجاد بيدا كنند در افغانستان ما نه يك مشكل مواجع نيستيم مشكلات هاداريم بس براى رسيدكى انها من دراينجا مختصر تشريح ميكنم.اول انسان متوجع خود شود يعنى درعمل خود در كفتار خود در معملات روزمره زندكى فرض ميكنيم يك بدر ومادر خوب شش طفل دارد يعنى اين شش طفل عمل كفتار وكردار از از بدر ومادر خوب اموختن بس اين بدر ومادر در جامعه شش شخصيت بر جسته تقديم كردند وقتيكه مشكل را ريشه كن نسازيم هيج وقت نميتوانم به مشكلات خويش نقطه بايان بكذاريم. به اميد عمل. كفتار وكردارخوب .
خادم وطن

>>>   آن قسم که شما می گویید باید همه کشته شوند این هم شدنی نیست چطوره به نظر شما همه مردم افغانستان کشته شود و هیچ کس باقی نماند !!!

>>>   بمقام محترم وزارت امورداخله !الی شام روز جمعه 5 خانه توسط یکنفر سارق دزدی شده از هر خانه پول ،طلا وغیره اشیایی قیمتی را برده است . سارق شام زمانیکه صاحب خانه بر میگردد بهاثر تلاش بچه هایش دستگیر وبه حوزه تسلیم گردید بروز شنبه به خاطر عریضه مراجعه نمودیم. جای تاسف این است که رهبری حوزه نه شب ونه هم روز درحوزه حاضر نبودند چند افسری هم که بودند افراد غیر مسلکی که با دزدروابط داشتند زیرا پشنهاد نمودند که اموال تانرا برای تان میدهد عریضه را بگیرید ویا انکه بیچاره قبل ازعید5000 دالر رشوه داده ازاد شد دوسیه به بسیار مشکل به قوماندانی امنیه کابل راجع شد .تصور من ازحوزه 12 ازیک ارگان پولیس محلی کرده هم خراب تر است لطفآ جناب وزیر صاحب خود را تکان دهید به حوزه جهت کنترول تشریف بیاورید به خدا قسم است که دزد بالا کارمند جنایی تان امر میکند که موبایل رابیاور بچه ... واوبا چشمان خم برایش میدهد من حیفم امد علومی صاحب که در کابل درزیر ریش تان چنین میگذرد در ولایات چطور خواهد بود ویا اینکه برای کنترول حوزه هم اجازه شورای امنیت شرط است .منتظر جواب هستم

>>>   سلام شما به ده سال قبل زمانیکه اتمر و اشرف غنی در یک مکان زندگی میکردند و در زمینه تطبیق پلان های انگلیس و امریکا پلان گذاری میکردند بار ها این راکفتم اما زور هیچ کسی به اینها نرسید و حتی ایشان را به چوکی رایست جمهوری و مشاوریت هم رساندند وسلام

>>>   چرا نمیګویید کسانیکه امریکا را آورده اند و دالرهای ایشان را ګرفتن ووطن را فروختن باید اعدام شوند.
مبارز از چهاردهی

>>>   یگانه راه خلاصی قیام ملی وتجزیه ای کشوری بنام افغانستاناست. هرکس میداندوکارش. تابکی بااین قوم زئی چوکنه کسی .که به نوک انگشت انگلو امریکائی صدهاچرخ میزنند یکجا گذاره شده میتواند. اینها به ناموس وطن نه عقیده دارند ونه احترام. فجایع قندوز باید آخرین آزمایش زی زیها کرزیها وغنیزیهاباشد.اینها به پدرومادر زن اولاد وطن خوچه میکنید که به اولاد وناموس خودها احترام قایل نیستند. اینها خود زمینه خیانت ملی وتجزیه ووطنفروشی راحالا دگر در قدمه ای اول آورده اند.بیدرنگ باید سرزمین بنام افغامستان که اصلا خراسان است. ایجاد شود. میا هرنام جدیدی که بزرگان اقوام غیر پثتون وپشتونهای اقلیت غیر وابسته تصمیم جدی گیرن وسرنوشت تاریخی خود را بدست خود تعین نمایند. غفلت درین کار مجاز نیست. شاید نخبگان ما همین طرح را مرعی الاجرا مینمایند ویا طرح خوبتری که مورد همه باشد به رایزنی بگیرند وبه به سرنوشت خود باید خودیها حاکم باشند نه .... خودفروخته که تاریخ ما از سوانح چنین شا ه شجاها اول ودو.م وغیره مملواست. کرزی شاه شجاع ثانی وغنی شاه شجاع ثالث. بس است دگر شاه شجاع بازی را باید ازبین نرد . تصمیم با مردم است.
بااحترام یکی از برادرهای شما دیوانه ای سرزمین آبا واجداد تاریخی ما اریانا وخراسان. عبدالسلام از دیار غربت.در واقعه ای قندوز زیاد اشکریزان ومحزون بودم

>>>   آقای صحی است صحی است
شما اینقدر خود را حقیر نسازید تا اندازه که به نزد خود استید حدود سه صد سال است که همه چیز را شما صحی است گفتید بگذارید که سه صد سال دیگران صحی است بگویند
و نه تجزیه شمال و جنوب اگر شما توانایی قلم دارید نه توانایی جهل

>>>   من گفتار یا نوشتار مبارز (چهاردهی] خوشم آمد که اصل مسئله همین است.

>>>   چـــرا نمیگوئید کسانیکه کـلــدارا را خوش دارند واز پاکستان اخذ میکنند گردن شان زده شود؟

>>>   چهل سال درین کشور خون ریخت .چهل سال به دهل ...پاکستان شوروی وامریکا وانگلیس رقصیدیم به اشاره انها ملیونها هموطنان خودرا به قتل رسانیدیم هنوز نه عقل به سرما امد ونه ازکشتار یکدیگر سیر شدیم...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است