رييس جمهور دستور عملیات در قندوز را صادر نکرد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۱    ۱۳۹۴/۷/۸ کد خبر: 103327 منبع: پرینت

ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺲ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎﻥ رحمت الله نبیل رییس اداره امنیت و نورالحق علومی وزیر داخلا کشور درباره وضعیت قندوز با اشاره به برخی نکات گفتند: شخص رییس جمهور و حنیف اتمر مشاور شورای امنیت اجازه عملیات برای بازپس گیری ولایت قندوز را نداده اند.

معاون شورای ولايتی قندوز نیز همچنین گفت: رييس جمهور غنی تا اكنون دستور آغاز عمليات واپسگيری شهر قندوز را به نيروهای امنيتی نداده است و اين نيروها منتظر دستور از مركز هستند.

این در حالی است که بالاحصار قندوز نیز به دست طالبان سقوط کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شخص رییس جمهور و حنیف اتمر مشاور شورای امنیت خاينين استند.
عاقبت گرگزاده گرگ شود اگرچه با آدمى بزرگ شود چه نقشه در کار است?
تقسيم کشور به طالبان و به پشتون!
غير پشتونها خواب اند

>>>   پس اگر چنين باشد كه منتظر امر رييس جمهور هست جنگ چرا ادامه دارد.
حامد ازلوگر

>>>   تمام فساد زير پاي گاد فادر اف طالبان يعني غني يهودي است ملت افغانستان قيام قيام بر ضد اين دسيسه كار يهودي و پيش از اينكه شمارا از بين ببرد غني را بايد از بين برد والي روزگاري سياهي منتظر افغانستان است.
پاتيل لاهور

>>>   اى سرباز عزيز دشمن در هر جا است ليكن حامى او در ارك است تفنكت را بطرف ارك راست كن وقتت و خو نت را بيجا مصرف نكن خداوند يارت خلقى هاى وطن فروش مثل اتمر شكست حكومت خلق را حالا از ملت حساب ميكيؤند هشدار هاى سياف صرف مغشوش ساختن اوضاع و دوام هرج ومرج است كرزى و سياف هوشمند ترين خادمان استعمار اند بدون بسيج ملت راه نجاتى در مملكت ما نيست تعجب ميكنم سلاح بدست شان اميكايى نان و مصاريف امريكايى هدايت از مفتى باكستان و كشتار برادر با برادر خدايا عقل كجا فرار كرد ترحم و خون شريكى و دين شريكى كجا رفت جهاد در اسلام اين نيست ملت عزيز هوشيار باش بز در غم جان و قصاب در غم روغن دست طلب از خدا داشته باشيد نه از قاتلان مان

>>>   پشتون ها پس از اشغال شهر كهندژ به نسل كشى آغاز كرده اند و صد ها تاجيك را به قتل رسانده اند. بايد به پا خيزيم و جلو اين را بگيريم!

>>>   تازه: طالبان دست كم هشت ميليون دالر پول بانك مركزى و ميليون ها دالر پول بانك هاى خصوصى شهر كندز را تاراج نموده اند.
"بلال سرورى"

>>>   ریس جمهور بایددستور را اجراا نماید اگه نه ؟؟

>>>   مردم و باشنده گان مزار و کابل و هرات را این عبدالله گلمرجان ایتو بازی داد که شیطان انگشت تعجب به دندان گرفت . ولا بیشک عبدالله جان که کون شیطان را خاریده یی ! هرچی گفتیم و داد زدیم و نوشته کردیم کسی باور ما نکرد . حالی خو دیدین !

>>>   تظاهرات فردا برضد طالبان وتفكر طالباني اشتراك نمايند. من نيز طرفدار تظاهرات جوانان استم واميد وارم اين تظاهرات به يك قيام عمومي مردمي برضد طالبان و عناصر نفوذي طالبان دربدنهء دولت تمام شود. اما درشعارهاي جناب فردوس آريايي موارد زير شنيده نشد:
پرسشهاي من از ايشان : چرا ؛ ستون پنجم طالبان در ارگ فراموش تان شده است؟ چرا اين موضوع فراموش تان شده كه رييس جمهور كشورتان در مقر سازمان ملل متحد طالبان را سزاوار عذر خواهي دانست. چرا از رهايي طالبان توسط اشرفغني سخن نميزنيد؟ چرا از فراردادن هاي دسته جمعي طالبان به همكاري عوامل نفوذي طالبان در داخل دولت حرف نميزنيد؟
چرا از وعده ها وشعارهاي انتخاباتي اشرفغني براي رهايي طالبان از زندانها سخن نميزنيد؟
چرا در مورد معاملهء ننگين عوامل نفوذي طالبان مانند گلاب منگل در دهنهء غوري سخن نميزنيد؟

>>>   تاثرعمیق خود را جهت ګرفتن قندوز از طالبان توسط افسران ملی به تلوزیون طلوع و تلویزیون اریانای بیات و تلوزیون یک و نمایندکان هر دو پارلمان که در ان قاتلین و غاصبین زمین و قاچاقیان شراب و ارد و نفت و مړاد مخدره نشسته و یاوه سرای میکنند و مخصوص به ظاهر قدیر که ۲۵۶ ملیون دالر ر اخود در در پالمان فاش کرد که دارد و دزدی نکرده و لاف می زند که در مقابل داعش ایستاده و مقابله میکند چرا تا حال مجادله نکرده و نمی کند و مسلیم یار فساد انداز که افکار مردم را مغشوش میسازد و جاسوس پاکستان است و زور مندان و ستون پنجم مانند شورای ولایتی که اکثر شان طالبان زخمی را به پاکستان جهت معالجه و اعظای پارلمان که ۳ نفر رشوت خوران از شهر سازی را به سرحد تاجکستان بردند که فرار کنند و بدست حکومت افتاد وبه کابل اورده شد برای شان عرض میکنم که خوشی های نامه نګاران تلوزیون های خود فروخته و وطن فروشان که باخوشی و مسرت اعلان سقوط قندوز را اعلان کردند و در تالار فساد پارلمان رشوت خوران جرت فرت کردند غافل ازاینکه مردم و ملت با خیانت و جنایت این دو تالار فساد انداز از ایشان نفرت دارند علت اینست که این جنایت کاران و دزدان و قاتلین از اینده خود ترس دارند زیرا حکومت وحدت ملی و فسادپیشان و دزدان را با تعداد زیادتر از ۵۰۰ پرونده به سارنوال معرفی کرده و به مرور زمان شما ها هم به محکمه معرفی میشوید و جایدات های تان غصب و بعضی شما اعدام می شوید که ملت منتظر جزای شدید به شما کاسه لیسان خارجی و خود فروشان و وطن فروشان و خاینین ملی هستند
بصیر نظری

>>>   عطا باید بیاید وجنګ نماید صداهای انقلاب نارنجی را اغاز نموده بود حالا ګوی نارنجی کرد

>>>   او یک خاعن است او را خلع مقام کنید برادران مسلمانان افغانی منم یک افغانی هستم اخر تا کجاچشمانتان را میبندید تا کجا میخواهید خفه شوید تا زمانی که موزدوران غنی و امثال ان از روی جنازه شما گذشته و لول تفنگ بر ناموستان بگیرد به خاطر خدا بیدار شوید

>>>   در امر دفاع از خاک ومردم ضرورت به امر نیست نیروهای مسلح با همان شعار خدا .وطن .وظیفه عمل کنند جاسوسان ای اس ای را از خاک خود بیرون کنند این کدام جنگ خارج از وطن نیست که امر را ایجاب کند وظیفه قوای مسلح کشور تامین امنیت کامل مردم ودفاع از خاک وکشور شان است درست است اگر حمله بخارج کشور باشد حکم ریس جمهور ضروریست نااینکه درداخل وطن انهم که یک گوشه کشور در تصرف افراد استخبارات بیگانه در امده باشد .

>>>   علت نرفتن غنی به سازمان ملل مریضی نبود او میخواست خود نظاره گر و فرمانده اشغال کهندژ باشد و عبدالله را فرستاد تا در جریان حمله برادرانش مشکل خلق نکند. این یک تبلیغات است که او مریض است این غنی خبیث جورتیار است و میخواهد تمام اهداف تعین شده کتاب سقوی دوم را خود فرمان دهی کند و خود را قهرمان این میدان بسازد.

>>>   اگر یادتان باشد جناب رئیس جمهور غنی در اوایل حکم رانی یش گفت در مورد قندوز باید یک فکر اساسی شود این است فکر اساسی یعنی پاکسازی قندوز از ...
جوزجانی

>>>   پس چرا اول لانه طالبان را در کابل از بین نمی برید. اشرف غنی اگر از بین برود طالبان در کشور نمی تواند این همه گسترش پیدا کنند.

>>>   کسی که می گوید کندز معامله نشده است، یا ... است که باید خاموش شود یا خاین است که باید به دهنش کوبیده شود. چگونه ممکن است که گرفتن یک شهر را طالبان تدارک و "مدیریت" می کند اما دولتی که پشتیبانی ناتو را دارد توانایی ضد حمله ندارد. بلی، بالاحصار هم سقوط کرده است. دولت را سرنگون کنید. این دولت خاین است. این دولت غدار است. این دولت دشمن است. این دولت طالب است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است